Katarzyna Laurenza zadba o rozwój segmentu korporacyjnego Allianz

0
1395

Allianz Polska opracował nową strategię dotyczącą rozwoju produktów korporacyjnych, która umożliwi zakładowi dynamiczny wzrost w tym obszarze. W tym celu nastąpi m.in. połączenie obszarów sprzedaży i underwritingu ubezpieczeń korporacyjnych, dla lepszego wykorzystania ich potencjału. Połączonym zespołem pokieruje Katarzyna Laurenza, doświadczona ekspertka w zakresie ubezpieczeń majątkowych, zarządzania produktem, underwritingu oraz reasekuracji.

– Jesteśmy przekonani, że wdrożenie nowej strategii oraz wykorzystanie doświadczenia Katarzyny Laurenzy do jej realizacji pozwoli na zbudowanie mocnej pozycji Allianz na rynku ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce. Życzymy Katarzynie oraz całemu zespołowi sukcesów – powiedział Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.

Katarzyna Laurenza jest związana z polskim rynkiem ubezpieczeniowym od 1992 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej zajmowała szereg kluczowych stanowisk w polskich i międzynarodowych firmach ubezpieczeniowych oraz brokerskich (m.in. w Generali, Zurich, Aon). W latach 2005–2017 była związana z Grupą PZU, gdzie jako dyrektor Biura Zarządzania Produktami odpowiadała za zarządzanie segmentem klientów indywidualnych i MŚP, nadzorując w szczególności obszary produktu i underwritingu. W kwietniu 2020 roku dołączyła do Aviva TUO (obecnie TUiR Allianz), wchodząc do zarządu ubezpieczyciela, a w latach 2021–2022 była prezesem tej spółki. Po połączeniu z Allianz Polska zarządzała sprzedażą ubezpieczeń korporacyjnych.

Katarzyna Laurenza jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz IESE Business School w Barcelonie.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl