Do grona instytucji finansowych obecnych w ofercie Booksy dołącza ANG Spółdzielnia. Od 14 lipca klienci mogą umawiać się z ekspertami pośrednika poprzez aplikację, z której korzysta już milion użytkowników w Polsce.
ANG Spółdzielnia postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom klientów w dobie pandemii i ułatwić im kontakt ze swoimi doradcami finansowymi. Spotkanie z ekspertem, który doradzi, jaki produkt finansowy wybrać, można umówić teraz przez stronę ANG Spółdzielni, aplikację Booksy, z poziomu mediów społecznościowych pośrednika, a także osobiście w oddziałach ANG w całej Polsce, gdzie zachowywane są wszystkie środki ostrożności.
– Naszym priorytetem jest dostarczenie klientom produktów finansowych dopasowanych do ich potrzeb. Jednocześnie zależy nam, żeby proces obsługi był dla nich jak najwygodniejszy. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z Booksy. Wierzymy, że to idealne rozwiązanie dla osób, które naturalnie czują się w środowisku cyfrowym. W pierwszej fazie współpracy uruchamiamy rezerwacje spotkań w 30 oddziałach, a docelowo chcemy wprowadzić je dla wszystkich placówek – mówi Grzegorz Pacuk, który koordynuje wdrożenie Booksy po stronie ANG.
(KS, źródło: ANG Spółdzielnia)