Klienci ANG Spółdzielni umówią się z agentem przez Booksy

0
702

Do grona instytucji finansowych obecnych w ofercie Booksy dołącza ANG Spółdzielnia. Od 14 lipca klienci mogą umawiać się z ekspertami pośrednika poprzez aplikację, z której korzysta już milion użytkowników w Polsce.

ANG Spółdzielnia postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom klientów w dobie pandemii i ułatwić im kontakt ze swoimi doradcami finansowymi. Spotkanie z ekspertem, który doradzi, jaki produkt finansowy wybrać, można umówić teraz przez stronę ANG Spółdzielni, aplikację Booksy, z poziomu mediów społecznościowych pośrednika, a także osobiście w oddziałach ANG w całej Polsce, gdzie zachowywane są wszystkie środki ostrożności.

Naszym priorytetem jest dostarczenie klientom produktów finansowych dopasowanych do ich potrzeb. Jednocześnie zależy nam, żeby proces obsługi był dla nich jak najwygodniejszy. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z Booksy. Wierzymy, że to idealne rozwiązanie dla osób, które naturalnie czują się w środowisku cyfrowym. W pierwszej fazie współpracy uruchamiamy rezerwacje spotkań w 30 oddziałach, a docelowo chcemy wprowadzić je dla wszystkich placówek – mówi Grzegorz Pacuk, który koordynuje wdrożenie Booksy po stronie ANG.

(KS, źródło: ANG Spółdzielnia)