Życiowa Aviva udostępniła swoim klientom usługę mojeID dostarczaną przez KIR. Wdrożone rozwiązanie pozwala na zawarcie poprzez portal MojaAviva umów ubezpieczenia w trybie online, z wykorzystaniem zdalnego potwierdzenia tożsamości.
– Zdalna obsługa klienta wymaga najwyższej jakości rozwiązań, które z jednej strony są proste dla użytkowników, a z drugiej spełniają wysokie standardy bezpieczeństwa. MojeID wychodzi naprzeciw tym wymaganiom. W ciągu ostatniego roku wiele podmiotów z różnych sektorów gospodarki udostępniło usługę swoim klientom – teraz dołącza do nich Aviva. Cieszymy się, że tak renomowany przedstawiciel branży ubezpieczeniowej wprowadził udogodnienia dla swoich klientów, umożliwiając zawieranie umów online z wykorzystaniem mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, wiceprezes zarządu KIR.
– Wierzymy, że mojeID idealnie wpasuje się w oczekiwania naszych klientów i użytkowników cyfrowego ekosystemu MojeAviva. To już kolejne cyfrowe rozwiązanie na przestrzeni ostatnich miesięcy, które wdrażamy z myślą o usprawnieniu obsługi osób, które zaufały naszej firmie. Możliwość potwierdzenia tożsamości z wykorzystaniem mojeID znalazła zastosowanie w procesie zdalnej sprzedaży ubezpieczenia na życie i realizuje wielokanałową strategię obsługi klienta w dobie Covid-19 – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Aviva TUnŻ.
MojeID to narzędzie, za pomocą którego użytkownik może bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość w ramach procesów realizowanych w trybie online przez dostawców usług komercyjnych albo w administracji publicznej. Usługa opracowana i zarządzana przez KIR spełnia wymagania określone w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.
(AM, źródło: KIR)