Generali Życie udostępniło swoim klientom usługę mojeID. Rozwiązanie pozwala na zdalne potwierdzenie tożsamości w procesie zawierania umów ubezpieczenia na życie.
– mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. Całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek zarządu Generali Życie.
mojeID umożliwia całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej za pomocą bankowości elektronicznej. Ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez podmioty z sektora komercyjnego i administrację publiczną, eliminując konieczność osobistych wizyt, np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Jest wygodna i prosta w użyciu, a jednocześnie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych.
(AM, źródło: Generali)