Klienci PKO BP kupili ponad 250 tys. pakietów komunikacyjnych

0
514

Oferta pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych w PKO BP cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Klienci banku kupili ich już ponad 250 tysięcy. Bank oferuje polisy we współpracy z Benefią, InterRisk, Link4, Proamą i UNIQA oraz PKO Ubezpieczenia.

– Ogromnie cieszy nas przekroczenie progu ćwierć miliona sprzedanych pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. W środowisku niskich stóp procentowych banki starają się budować potencjał do zwiększania dochodów pozaodsetkowych. Jednym z obszarów umożliwiających PKO takie działania są ubezpieczenia. Zmierzamy w kierunku budowy modelu, w którym PKO Bank Polski będzie hurtownią sprzedaży ubezpieczeń – zarówno tych powiązanych z produktami finansowymi, jak i samodzielnych polis ubezpieczeniowych związanych ze zdrowiem, życiem i majątkiem, również komunikacyjnych. Dzięki cyfryzacji, wieloletnie starania banków mające na celu wprowadzenie indywidualnych produktów ubezpieczeń do masowej sprzedaży zaczynają przynosić efekty. We Francji, Hiszpanii, a także Włoszech banki stały się wiodącymi ubezpieczycielami na tamtejszych rynkach. Chcemy iść tą drogą i stać się wiodącym operatorem ubezpieczeniowym w Polsce – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes kierujący pracami zarządu PKO BP.

PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu porównywarki produktów działającej w trybie online oraz umożliwia zakup pakietu, którego elementy mogą pochodzić od różnych ubezpieczycieli. Za całość można zapłacić jednym przelewem.

Spośród klientów kupujących ubezpieczenia komunikacyjne w PKO BP trzy czwarte to mężczyźni. Klienci najchętniej korzystają z kanałów stacjonarnych – większość z 250 tys. pakietów została sprzedana w oddziałach i agencjach banku.

(AM, źródło: PKO BP)