CUK Ubezpieczenia chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie klientów w wieku 18–25 lat, czyli z tzw. pokolenia Z. W realizacji tego celu multiagencji mają pomóc nowoczesne narzędzia relacji z klientami oraz odpowiedni przekaz reklamowy – informuje „Puls Biznesu”.
Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia, zdradza gazecie, że na najnowszą kampanię reklamową skierowaną do osób z pokolenia Z firma przeznaczyła największy budżet w swojej historii. Akcja będzie przeprowadzona w mediach tradycyjnych i cyfrowych – zwłaszcza społecznosciowych. „PB” przypomina, że multiagencja, chcąc pozyskać klientów ze wspomnianej powyżej grupy, sięgnęła po nowoczesne narzędzia, takie jak aplikacja mobilna do samodzielnego robienia oględzin auta czy asystent Google do obsługi głosowej. Gazeta zwraca uwagę, że choć niektórzy eksperci uważają w/w osoby za nielojalnych klientów, to mają oni jednak kilka cech, które mogą kusić CUK. Jedną z nich jest dużo większa skłonność do zakupu ubezpieczeń online.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 4 lutego, Karolina Wysota „CUK chce ubezpieczać kapryśne zetki”
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)