Z badania „Satysfakcja z procesu likwidacji szkody w InterRisk – 1Q 2024”, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy IQS na zlecenie InterRisk wynika, że 84% klientów zakładu uznało proces likwidacji szkody za łatwy i prosty.
Ankietowani wysoko ocenili kompetencje i zaangażowanie likwidatorów. Za bardzo dobre i dobre uznało je 79% badanych. Doceniony został także krótki czas wypłaty odszkodowania.
– Szczególnym powodem do dumy jest fakt, że 71% klientów, którzy zlikwidowali u nas szkody, zadeklarowało, że ponownie kupi ubezpieczenia InterRisk. I jest to wynik lepszy niż wynik całego rynku – powiedziała Anna Krajewska-Horosz, rzeczniczka klienta InterRisk.
Ubezpieczyciel podkreśla, że regularnie prowadzi badania satysfakcji ubezpieczonych, którzy zlikwidowali u niego szkody. Zakład deklaruje, że sprawdza każdy element procesu – od momentu zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania, w tym także ocenę poziomu empatii i zaangażowania pracowników.
(AM, źródło: InterRisk)