Podczas uroczystej gali w Warszawie PZU i Link4 zostały wyróżnione Złotym Laurem w plebiscycie „Super Biznesu”. Pierwszy z ubezpieczycieli został uhonorowany w kategorii „Ambasador Polski na świecie”, natomiast drugi w kategorii „Innowacje”. Z kolei Nationale-Nederlanden po raz siódmy wsparło kampanię Movember Polska.
Tegoroczny Złoty Laur PZU otrzymało w uznaniu dla osiągnięć Igi Świątek oraz mecenatu sportowego, jaki ubezpieczyciel roztacza nad tenisistką.
– Iga Świątek jest niesamowitą osobowością, która inspiruje i wciąga w świat sportu miliony ludzi w Polsce i na świecie, jednocześnie motywując ich do zmiany stylu życia, co dla na, jako ubezpieczyciela jest szczególną wartością. Razem z Igą Świątek realizujemy jej cele sportowe, razem z Igą Świątek realizujemy nasze cele biznesowe i wreszcie razem z Igą Świątek realizujemy cele wspólne dla wszystkich Polaków. Jestem głęboko przekonany, że przed nami jeszcze wiele wspaniałych projektów, które wzmocnią naszą misję ambasadora Polski na świecie, oczywiście z logo PZU na koszulce – powiedział podczas uroczystej gali Złotych Laurów „Super Biznesu” członek zarządu PZU i dyrektor finansowy Tomasz Kulik.
– Dzięki grze na turniejach na całym świecie i rywalizowaniu w ścisłej czołówce mam szansę docierać do ludzi globalnie. Dziękuję za to szczególne wyróżnienie i dostrzeżenie mojego wpływu. Dziękuję mojemu głównemu partnerowi PZU, dającemu mi bezpieczeństwo i możliwość skupienia się na pracy, która jest doceniana w Polsce i na świecie. Dziękuję także wszystkim polskim kibicom, którzy są ze mną i rozumieją, że porażka tak samo jak zwycięstwo to cześć zawodowego sportu – podkreśliła podczas gali Iga Świątek.
Z kolei w uzasadnieniu lauru dla Link4 napisano: „Innowacyjność jest wdrukowana w DNA Link4. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania, które pomagają ludziom, zwiększają ich bezpieczeństwo i automatyzują procesy po stronie zarówno firmy, jak i klienta. Obecnie w Link4 funkcjonuje ponad 60 zautomatyzowanych procesów oraz siedem nowoczesnych aplikacji robotycznych”.
Nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4 odpowiedzialna za pion marketingu. – Od lat konsekwentnie realizujemy strategię, której jednym z fundamentów jest innowacyjność. Jesteśmy z tego znani. Dlatego cieszy nas, że jury konkursu Złoty Laur zauważyło nasze starania i je doceniło – powiedziała.
Nationale-Nederlanden i Movember Polska po raz siódmy
Z kolei 23 października rozpoczęła się kolejna edycja kampanii Movember Polska. W ośmiu miastach w Polsce będzie można skorzystać z badań przesiewowych pod kątem nowotworów jąder i prostaty. Kampanię i organizację badań po raz siódmy wspiera Nationale-Nederlanden.
– Jako przyjaciele akcji Movember niezmiennie kibicujemy jej organizatorom i pomagamy w realizacji ich misji. Profilaktyka zdrowotna wśród mężczyzn wciąż pozostaje dla wielu osób tematem trudnym, krępującym. Wierzymy, że dzięki takim angażującym projektom oraz bezpłatnym badaniom uda się dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
(AM, źródło: PZU, Link4, Nationale-Nederlanden)