Leadenhall Insurance: Po wystawieniu 100 tys. polis specjalistycznych czas na nową strategię

0
821

Leadenhall Insurance sprzedał w Polsce już ponad 100 tys. specjalistycznych ubezpieczeń. Wystawienie „jubileuszowej” umowy zbiega się w czasie z planowanym na październik ogłoszeniem nowej strategii grupy oraz wprowadzeniem kolejnych innowacji w zakresie systemu transakcyjnego firmy.

Jedna z pierwszych polis wystawionych przez Leadenhall Insurance została zawarta blisko 12 lat temu i dotyczyła NNW dla światowej sławy aktora. Dziś firma znajduje się w gronie liderów w dostarczaniu unikatowych rozwiązań w zakresie szeroko pojętych ubezpieczeń ryzyk specjalistycznych, oferując między innymi polisy D&O, od utraty dochodu, OC zawodowej, cyber oraz na życie.

– Linie specjalistyczne to jeden z najtrudniejszych segmentów rynku ubezpieczeniowego, charakteryzujący się całym spektrum nietypowych rozwiązań produktowych, przeznaczonych dla grup najbardziej wymagających klientów – mówi Maciej Bud-Gusaim, prezes Leadenhall Insurance i CEO w Efinity Insurance Group. – Stutysięczna polisa wystawiona pod szyldem Leadenhall to dla nas mały jubileusz, który zbiega się w czasie z ogłoszeniem nowej strategii grupy, o której już w październiku poinformujemy szeroko rynek – zapowiada.

Leadenhall Insurance od lat operuje na najbardziej rozwiniętych rynkach w Europie i Azji. Umowy ubezpieczenia wykonywane przez firmę w imieniu Lloyd’s zawierane są nawet w RPA czy na Mauritiusie.

Zmiany w systemie transakcyjnym

Pza rozwojem oferty produktowej w obszarze ubezpieczeń specjalistycznych Leadenhall inwestuje też w ciągły rozwój autorskiej infrastruktury IT. Produkty firmy dystrybuowane są wyłącznie przez brokerów i niezależnych agentów ubezpieczeniowych za pośrednictwem autorskiego systemu transakcyjnego Leadenhall. Jego nowa generacja ma trafić do polskich partnerów jeszcze w 2022 roku.

– Leadenhall to doświadczenie, wiedza i narzędzia nie tylko pomagające naszym klientom w uzyskaniu rzetelnej i solidnej ochrony ubezpieczeniowej na światowym poziomie, ale także wspierające naszych pośredników w efektywnym zarządzaniu posiadanym portfelem ubezpieczeń oraz obszarem ich dystrybucji – mówi Rajmund Rusiecki, wiceprezes Leadenhall Insurance. – Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych, którymi dysponujemy w ramach Efinity Insurance Group, nasi partnerzy biznesowi stają się bardziej efektywni, zwiększając zysk oraz podnosząc swoją konkurencyjność – dodaje.

– Efinity Insurance Group już dziś współpracuje z największymi podmiotami na wiodących, światowych rynkach ubezpieczeniowych – mówi Maciej Bud-Gusaim. – W naszej pracy nie ograniczamy się jednak wyłącznie do obserwowania zastanej rzeczywistości. Bazując na zdobytej wiedzy i latach doświadczeń, aktywnie działamy na rzecz usprawniania rynku ubezpieczeń. Doradzamy, kreujemy, tworzymy i jako pierwsi wprowadzamy na rynek innowacyjne narzędzia i rozwiązania, które charakteryzują się wyższą jakością i skutecznością – dodaje.

Nowe rozwiązania tuż, tuż

Ostatnie 2 lata były dla zarządu Leadenhall i grupy czasem intensywnej pracy w zakresie przygotowywania nowej strategii, w ramach której firma już wkrótce wzbogaci swoją ofertę o nowe produkty oraz rozwiązania technologiczne.

Leadenhall to międzynarodowa agencja underwritingowa i lider innowacji w branży ubezpieczeń. Jako coverholder Lloyd’s posiada pełnomocnictwa do zawierania i wykonywania umów ubezpieczenia w jego imieniu.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl