Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu

0
569

Leadenhall Insurance i OVB Allfinanz Polska rozpoczęły współpracę w zakresie ubezpieczeń od utraty dochodu. Doradcy jednego z największych pośredników na krajowym rynku zaoferują je klientom w ostatnim kwartale tego roku.

Leadenhall i OVB podpisały umowę o współpracę w połowie 2023 r. Proces onboardingu doradców, złożony m.in. z egzaminów w Komisji Nadzoru Finansowego oraz szkoleń produktowych, trwa od lipca, dzięki czemu sprzedaż ubezpieczeń od utraty dochodu Lloyd’s, którego coverholderem jest Leadenhall, ruszy w czwartym kwartale 2023 r.

– Jestem dumny z porozumienia z OVB Allfinanz Polska. To największy dystrybutor ubezpieczeń osobowych w naszym kraju, który stawia na innowacyjne, specjalistyczne produkty. Nie mam wątpliwości, że oferowane przez nas ubezpieczenie od utraty dochodu uzupełnią i wzmocnią paletę produktów oferowanych naszego partnera i że razem odniesiemy biznesowy sukces. Zwłaszcza że od początku współpracy zależy nam na budowaniu skali. Do końca roku sprzedaż naszych polis będzie prowadzić ok. tysiąc doradców OVB – mówi Rajmund Rusiecki, prezes zarządu Leadenhall Insurance.

Naszą ambicją jako firmy od ponad 30 lat zabezpieczającej codzienną egzystencję i życie Polaków w modelu Allfinanz jest dobór najlepszych produktów na rynku i współpraca z najlepszymi partnerami produktowymi. Cieszę się ogromnie z naszej współpracy, dzięki której zaoferujemy klientom OVB kolejny wartościowy produkt, zapewniający im to, co jest tak ważne w dzisiejszych czasach – poczucie bezpieczeństwa. Dzięki kompleksowemu podejściu, najwyższej jakości produktom i usługom świadczonym przez doświadczony zespół doradców OVB, jestem przekonany o sukcesie naszej współpracy – komentuje Artur Kijonka, prezes zarządu OVB Allfinanz Polska, Człowiek Roku Ubezpieczeń 2022 „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Partnerstwo z OVB ma pomóc Leadenhall w osiągnięciu jednego ze strategicznych celów – rozwinięcia w tym roku bazy aktywnie współpracujących z firmą agentów i brokerów do 10 tys. pośredników.

(AM, źródło: Brandscope)