Lendi, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze finansowej klientów produktów kredytowych, chce wzmocnić swoją pozycję rynkową. W tym celu postawiła m.in. na mocny rozwój sprzedaży ubezpieczeń – informuje „Puls Biznesu”.
Gazeta zwraca uwagę, że w ubiegłym roku przychody Lendi w biznesie ubezpieczeniowym wyniosły 12 mln zł (+50% r/r) w porównaniu do 300 mln zł ze sprzedaży kredytów hipotecznych oraz gotówkowych. Plany firmy przewidują, że ubezpieczenia mają stać się jeszcze bardziej dochodowym elementem działalności. Piotr Stempiński, współzałożyciel i wiceprezes Lendi, mówi „PB”, że rynek ubezpieczeniowy ma być drugą „nogą przychodową”, zarówno dla jego firmy, jak i jej franczyzobiorców oraz partnerów.
Menedżer podkreśla, że liczba sprzedanych polis rośnie w każdym kwartale. Największym wzięciem cieszą się ubezpieczenia nieruchomości, ale sporo klientów zyskują też umowy życiowe. Piotr Stempiński zapowiada, że Lendi będzie wdrażać narzędzia automatyzujące i przyspieszające procesy, dzięki czemu ekspert w dziedzinie kredytów hipotecznych, przy wsparciu technologii będzie mógł stać się również specjalistą w ubezpieczeniach.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 16 czerwca, Agnieszka Morawiecka „Lendi interesuje wyłącznie podium”
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)