Link4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca w kategorii Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności. Ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”.
– Jest to dla nas szczególne wyróżnienie. Zaufanie to proces długofalowy i symboliczne znaczenie ma dla nas fakt, że tym zaszczytnym tytułem zostaliśmy uhonorowani w wyjątkowym dla Link4 roku jubileuszowym. Już od 20 lat dostarczamy produkty i usługi najwyższej jakości, ale też dokładamy starań, by każdego klienta traktować indywidualnie i być fair, bo zysk mierzymy nie tylko twardymi danymi finansowymi. Równie ważne jest dla nas zaufanie naszych klientów, partnerów biznesowych i wszystkich współpracowników. To zasady niezmienne w Link4 od dwóch dekad – podkreśla Agnieszka Wrońska, prezes Link4.
Przy ocenie najlepszego wykorzystania sztucznej inteligencji 43% respondentów wskazało na Link4. Wykorzystywana przez towarzystwo sztuczna inteligencja m.in. rozpoznaje przesyłane przez klientów zdjęcia, a pracownicy ubezpieczyciela weryfikują tylko wybrane przypadki. Innym rozwiązaniem z obszaru AI jest narzędzie do analizy rozmów doradców. System przeanalizował już ponad kilkadziesiąt tysięcy godzin rozmów konsultantów z klientami i pozwolił na zwiększenie ich efektywności i jakości. Nowością jest wprowadzenie rozwiązań AI do procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Z wykorzystaniem sztucznej inteligencji przygotowanie kosztorysu naprawy szkody komunikacyjnej trwa 30 sekund.
– Jesteśmy już dojrzałą korporacją, ale z duszą startupu. Wciąż chcemy robić rzeczy niestandardowe i pokazywać, że potrafimy nie tylko wykorzystywać, ale też nadal kreować rynkowe trendy. Sięgamy odważnie po coraz to nowsze rozwiązania i czerpiemy z możliwości, jakie daje zaawansowana technologia. Wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste i dzięki nowoczesnym narzędziom takie właśnie się stają – podsumowuje Agnieszka Wrońska.
Celem badania Marka Godna Zaufania jest poznanie opinii przedsiębiorców, kadry zarządzającej i specjalistów na temat najlepszych marek, produktów i usług oraz poznanie tych firm, którym najbardziej ufają.
(AM, źródło: Link4)