Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa Link4. W spotach wzięła udział znana polska aktorka Elżbieta Romanowska.
W nowych reklamach Link4 prezentuje z przymrużeniem oka ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać każdego. Kampania składa się z pięciu kreacji opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, w których główną rolę gra aktorka Elżbieta Romanowska.
– Nowa kampania jest oryginalna i inna od dotychczas realizowanych produkcji, dlatego szukaliśmy do niej kogoś nietuzinkowego, z pozytywnym nastawieniem i cieszącego się dużym uznaniem społecznym. I taka właśnie jest Ela Romanowska, z którą wspaniale nam się współpracowało przy tym projekcie. Mamy nadzieję, że zaprezentowany format spotka się z uznaniem naszych klientów – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.
Nowe reklamy od początku powstawały z przeznaczeniem do emisji w kanałach digital i zostały zrealizowane w dwóch formatach: horyzontalnym dla użytkowników desktopów oraz wertykalnym w wersji mobile. Produkcje dostępne są już w internecie, w tym na kanałach społecznościowych firmy:
Nowa kampania Link4 powstała we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym F25. Filmy wyreżyserował Paweł Łukomski.
– Lubię wyzwania, więc ten projekt był jak znalazł. Pięć historii, każda dziejąca się w innej lokacji, łącznie jakieś 60–70 ujęć do nakręcenia w dwa dni. Przy czym nie zapominajmy o problematycznych technicznie scenach, jak np. wgniatanie dachu w samochodzie, prowadzenie auta na smyczy, praca z aktorką podwiewaną propelerem, dzieci na planie, zalewanie sufitu itp. Jednym słowem dzień jak co dzień – podsumowuje Paweł Łukomski, reżyser, założyciel kolektywu Studio 35.
(AM, źródło: Link4)