LINK4 przeprowadził pierwszy po zeszłorocznym wdrożeniu poważniejszy face lift kalkulatora moto. Dzięki integracji z bazami CEPiK i CEP narzędzie pozwala w kilka sekund obliczyć składkę za OC czy AC.
W ramach zmian ubezpieczyciel wprowadził czytelne piktogramy, opisy opcji ubezpieczenia w prostym i obrazowym języku, możliwość zmian w predefiniowanych opcjach pakietów ubezpieczeniowych oraz dodania ridersów na ostatnim kroku.
– Postawiliśmy sobie za cel prostotę i intuicyjność analizy potrzeb klienta przy pełnym wykorzystaniu potencjału sprzedażowego naszych produktów. Jesteśmy bardzo skoncentrowani na tym, aby jak największą część podróży klienta przenosić do sfery online. W całym e-commerce udział procesów pure online (bez udziału call center) na ten moment zbliża się już do 50%, przy stale poprawiającej się konwersji sprzedażowej, co pokazuje, że idziemy we właściwym kierunku – skomentował Michał Chyczewski, wiceprezes LINK4.
(AM, źródło: LINK4)