LINK4 zostało uhonorowane nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej. W imieniu ubezpieczyciela nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu firmy.
– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – mówi Patrycja Kotecka.
Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.
(AM, źródło: LINK4)