LINK4 z nowym kalkulatorem komunikacyjnym dla agentów

0
848

LINK4 udostępnił agentom nowy kalkulator, który dzięki połączeniu z bazami Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców oraz Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego umożliwia szybkie wyliczenie oferty polisy komunikacyjnej. Nowe narzędzie powstało na podstawie doświadczeń zebranych wśród agentów i wykorzystaniu zewnętrznych źródeł.

Korzystając z kalkulatora, agenci mogą wyliczyć ofertę OC, AC i Smart Casco. Wystarczy, że wpiszą trzy paramenty: numer rejestracyjny auta, numer PESEL, sposób użytkowania pojazdu.

– Cały czas wprowadzamy innowacje zgodne z naszą wizją, że ubezpieczenia powinny być proste. Nowy kalkulator, który właśnie oddajemy w ręce agentów, to wspólna praca ekspertów z wielu obszarów, m.in.  IT, Sprzedaży Agencyjnej, Strategii Ubezpieczeniowej, a także Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi. Jego głównym celem było maksymalne skrócenie drogi, jaką musi pokonać agent, by poznać cenę polisy dla klienta – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.

Koordynatorem projektu był Jarosław Pilzak, dyrektor Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi LINK4.

– Cieszę się, że możemy oddać w ręce agentów narzędzie, które odpowiada na zgłaszane przez nich potrzeby i znacząco poprawia komfort pracy. Ze swojej strony mogę dodać jeszcze, że to nie jest nasze ostatnie słowo i współpracujący z nami agenci mogą spodziewać się w najbliższym czasie kilku kolejnych nowości – zapowiada Jarosław Pilzak.

Kalkulator komunikacyjny w Strefie Agenta (platforma obsługowo-sprzedażowa dla agentów współpracujących z LINK4), za pomocą której mogą wyliczyć polisę komunikacyjną, a także przekazać dokumenty polisowe, zmienił się zarówno pod względem obsługi, jak również wizualnie. Przebudowano całkowicie ekran składki, a także rozszerzono proces identyfikacji klienta i pojazdu. W efekcie korzystanie z kalkulatora ma być proste i intuicyjne, zaś samo narzędzie ma nowoczesny wygląd.

– Integracja z CEPiK to duże ułatwienie nie tylko dla agentów i klientów, ale także dla ubezpieczyciela, bo pozyskanie w szybki sposób tych informacji z centralnych baz danych jest kluczowym elementem odpowiedniej oceny ryzyka i kalkulacji składki. Przygotowujemy już kolejne funkcjonalności w Strefie Agenta, bo zdajemy sobie sprawę, jak bardzo takie narzędzia ułatwiają pracę naszym partnerom. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z opinii, jakie agenci wyrażają nie tylko w badaniu satysfakcji, ale też na webinarach szkoleniowych, które dla nich organizujemy – podkreśla Katarzyna Wojdyła, członkini zarządu LINK4.

– Niewątpliwie ostatnia zmiana kalkulatora LINK4 spodoba się agentom. Nowy kalkulator jest prosty w obsłudze i bardzo szybko można spolisować ofertę, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Patrząc okiem młodego agenta, wiem jak duże znaczenie ma przejrzystość programu i dobry kontakt z menedżerem – ocenia agentka Katarzyna Kalińska.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl