Manulife: Wszyscy pracownicy zostaną przeszkoleni w ramach posługiwania się narzędziami GenAI

0
126

Manulife wdraża narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji i programy szkoleniowe dla 100% swoich pracowników, co jest kamieniem milowym w strategii transformacji cyfrowej firmy. Obecnie ponad 75% zatrudnionych ma już aktywny kontakt z GenAI poprzez szkolenia, doświadczenia immersyjne i autorskie narzędzia, takie jak ChatMFC, asystent AI Manulife wprowadzony w 2024 r.

W ramach wielomiliardowych inwestycji w AI i technologię chmurową, Manulife zwiększa swoje kompetencje AI, tworząc zespół prawie 200 naukowców ds. danych i inżynierów uczenia maszynowego. Do dziś firma opracowała i wdrożyła ponad 35 zastosowań GenAI w Kanadzie, USA i Azji i do końca roku planuje wprowadzić kolejne 70. Poza automatyzacją powtarzalnych zadań przez ChatMFC, Manulife osadza AI w kluczowych obszarach, takich jak interakcje z klientem (usprawnienie działania centrum kontaktowego), sprawność operacyjna (narzędzie tłumaczące zapewniające tłumaczenie w czasie rzeczywistym na 9 języków, służące poprawie globalnej kooperacji), zwiększenie przychodów (narzędzie sprzedażowe wykorzystujące personalizację oferty).

(AC, źródło: Insurtech Insights)