Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy.
– Matty jest ceniony za profesjonalizm, wkłada 100% swoich możliwości w grę na boisku, niezależnie, czy to jest trening, czy mecz reprezentacji. Jednocześnie jest miłym, zawsze uśmiechniętym i bardzo przyjaznym człowiekiem. Profesjonalizm, pracowitość i życzliwość w stosunku do innych to cechy, które są bardzo bliskie zespołowi Mubi, stąd wybór Mattiego Casha na naszego reprezentanta i ambasadora – wyjaśnia Michał Laskowski z Mubi.pl.
Spot pokazuje, jak wychowany w Wielkiej Brytanii piłkarz intensywnie uczy się języka polskiego. Matty Cash powtarza w nim słowa „porównujesz”, „ubezpieczasz”, „oszczędzasz”. Z Mattym, a raczej jego nazwiskiem, związane jest również hasło kampanii, czyli „Mubi cash oszczędzać lubi”.
Kampania startuje w mediach 16 listopada i potrwa do początku 2023 roku. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji (kanały ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz internecie (Youtube, Facebook, wyszukiwarki).
(AM, źródło: CCG)