Mondial Assistance pomoże klientom Porówneo w potrzebie

0
557

Od 16 października Porówneo uruchamia we współpracy z Mondial Assistance nowe przedsięwzięcie – Centrum Pomocy Porówneo. Dzięki niej klienci porównywarki otrzymają wsparcie od operatora usług pomocowych, jeśli przydarzy im się awaria lub kolizja na drodze.

– Z naszych obserwacji wynika, że część kierowców obawia się zakupu polis przez internet. Niepokoi ich, że gdy przytrafi im się kolizja czy awaria, nie będą mieli do kogo zadzwonić po wsparcie – mówi Wojciech Rabiej, prezes Porówneo. – Dlatego zaczynamy we współpracy z Mondial Assistance oferować naszym klientom nie tylko pomoc w wybraniu ubezpieczenia, ale również wsparcie w razie awarii lub kolizji na drodze – dodaje.

W takich sytuacjach klienci Porówneo, dzwoniąc pod numer Centrum Pomocy, dowiedzą się, jakiego rodzaju wsparcie przysługuje im w ramach posiadanego ubezpieczenia, np. czy ich assistance obejmuje awarie typu przebita opona, wyładowany akumulator lub zatankowanie niewłaściwego paliwa. Otrzymają również wsparcie w wezwaniu assistance oraz w zgłoszeniu szkody.

O tym, że wsparcie w zakresie assistance jest potrzebne, świadczą rezultaty badań przeprowadzonych przez Porówneo. Wynika z nich, że kierowcy posiadający pakiet asssistance dość często nie zdają sobie sprawy, kiedy mogą z niego skorzystać. Ponad 1/3 ankietowanych nie wie, czy bezpłatna pomoc w ich assistance przysługuje im tylko po kolizji na drodze, czy również po awarii auta. Z kolei blisko 45% nie zdaje sobie sprawy, kiedy w ramach usługi mogą otrzymać samochód zastępczy – po kolizji czy również po awarii.

– Cieszymy się, że Porówneo doceniło nasze doświadczenie w niesieniu pomocy w stresujących sytuacjach. W ramach współpracy będziemy mogli wspierać kierowców m.in. w ustalaniu zakresu ich ubezpieczenia i możliwej do uzyskania pomocy – mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.

Statystyki firmy wskazują również, że przeciętnie co dziesiąty kierowca, któremu przytrafiła się awaria auta lub kolizja na drodze, nie miał w zakresie swojego ubezpieczenia usługi assistance, której w danej sytuacji potrzebował.

– Dotyczy to głównie awarii nieujętych w polisie OC pojazdu, w przypadku których pomoc assistance dostępna jest tylko po wypadku – wyjaśnia Tomasz Frączek. W takiej sytuacji Centrum Pomocy Porówneo zaproponuje kierowcy dodatkowo płatne wsparcie, z którego będzie mógł skorzystać według własnego uznania.

Tego samego dnia Porówneo rozpocznie też kampanię reklamową i wprowadzi nową platformę komunikacyjną „Porównywarka i agent w jednym”. Przez najbliższe cztery tygodnie 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane w trzech największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Linki do spotów:

Spot 1 Formularz

Spot 2 Przypominanie,

Spot 3 Szkoda

(AM, źródło: Porówneo)