Nationale-Nederlanden promuje ubezpieczenia na wypadek poważnego zachorowania

0
655

Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. Akcja obejmie spoty w telewizji i internecie, a także działania contentowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.

Celem kampanii „O to, co ważne, pytamy wprost” jest skłonienie Polaków do większej troski o zabezpieczenie siebie i bliskich na wypadek zachorowania.

– W naszych spotach chcemy przypomnieć, że o trudnych sprawach, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo finansowe, trzeba mówić wprost. Po raz kolejny zachęcamy do działania i odpowiedniego zabezpieczenia przyszłości swojej i najbliższych na wypadek poważnej choroby. W ramach kampanii promujemy więc wsparcie, które nasi klienci otrzymają w razie diagnozy nowotworu: praktyczne, materialne oraz psychologiczne. Co istotne, na każdym etapie mogą też liczyć na pomoc ze strony naszych doradców – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki Nationale-Nederlanden.

„O to, co ważne, pytamy wprost” to kampania produktowa, w ramach której marka przygotowała pięć spotów, którym towarzyszyć będą działania contentowe i komunikacja w mediach społecznościowych. W ich ramach firma będzie zachęcała do wprowadzenia do swojego życia pozytywnych dla zdrowia zmian.

– Wielu Polaków wciąż nie dopuszcza do siebie myśli o zachorowaniu. Podejmują niezbędne działania dopiero wtedy, gdy nowotwór stanie się dla nich lub ich bliskich faktem. Pomimo coraz większej liczby akcji społecznych, które podkreślają wagę profilaktyki zdrowotnej, duża część z nas wciąż nie zdaje sobie sprawy, że ma realny wpływ na swoje zdrowie i, podejmując odpowiednie aktywności, może zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby. Cel naszej kampanii to zaangażowanie odbiorców w ten dość trudny temat, skłonienie ich do refleksji, a także promowanie działań profilaktycznych, które niejednokrotnie mogą uratować życie – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz.

Kampania rozpoczęła się 17 października i potrwa przez sześć tygodni. Spoty transmitowane będą w telewizji oraz w internecie.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)