Tej jesieni odbywa się jedenasta edycja kampanii Mosznowładcy. Organizatorzy chcą jednak nie tylko edukować, ale także zapewniać dostęp do bezpłatnych badań na terenie całego kraju. Kampanię wspiera Nationale-Nederlanden.
– Już po raz 10. wspieramy akcję Mosznowładcy, zachęcającą mężczyzn do regularnych badań profilaktycznych. Cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca przynosi tak dobre efekty – do tej pory udało się przebadać ponad 30 tys. mężczyzn. Podejmując takie działania, chcemy zwrócić uwagę na męskie zdrowie i uświadamiać, jak ważne jest prowadzenie zdrowego stylu życia – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden. – Liczymy na to, że podobnie, jak w poprzednich latach, również w tym roku wielu mężczyzn skorzysta z możliwości bezpłatnych badań profilaktycznych – dodaje.
Kampania Mosznowładcy ma na celu nie tylko namawianie mężczyzn do dbania o swoje zdrowie intymne, ale także umożliwienie realnego skorzystania z bezpłatnej profilaktyki nowotworów jąder i prostaty. W ramach akcji skorzystać można każdego roku z bezbolesnych, nieinwazyjnych badań USG jąder, które adresowane są do wszystkich mężczyzn pomiędzy 18. a 40. rokiem życia. Najwyższej klasy aparaturę zapewnia firma Profimedical. Panowie po czterdziestce mogą skorzystać z jakościowych testów poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty z jednej kropli krwi pobranej z palca. Badania nie wymagają żadnego wcześniejszego przygotowania i każde z nich trwa jedynie kilka minut. Testy marki „Domowe Laboratorium” są szybkie i wiarygodne, a organizatorzy korzystają z nich od lat dzięki wsparciu firmy Hydrex.
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden