Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to miejsce, w którym każdy może się odnaleźć. Oferujemy nie tylko innowacyjny backoffice i profesjonalne szkolenia, ale też wyjątkową atmosferę. Na gotowość do współpracy i zaangażowanie odpowiadamy całym sercem, a partnerstwo budujemy na wartościach.
Spotykamy osoby, które mają różne historie, sytuacje życiowe, plany na przyszłość i oczekiwania. Do każdego podchodzimy indywidualnie i na pierwszym miejscu stawiamy jego potrzeby – w odpowiedzi na nie proponujemy elastyczny model współpracy.
Dzięki temu nasi partnerzy mogą działać w taki sposób, jaki najbardziej im odpowiada – niezależnie od wybranej opcji uzyskują od nas pełne wsparcie oraz zaplecze technologiczne.
Rozwijamy spektrum możliwości
W tym roku Dom Ubezpieczeniowy Spectrum świętuje 15. urodziny. Jest to powód do dumy dla nas wszystkich, bo za tym sukcesem stoi wiele osób. Mamy wspaniały zarząd, który składa się z doświadczonych i mądrych ludzi, możemy polegać na naszych specjalistach zajmujących się koordynacją sprzedaży czy rozwojem sieci, korzystamy z innowacyjnych osiągnięć technologicznych wypracowanych przez naszych ekspertów IT i z radością patrzymy, jak Spectrum wciąż się poszerza.
Przez lata wypracowaliśmy wiele rozwiązań, jednak wcale nie oznacza to, że popadliśmy w rutynę. Pozytywny feedback, jaki otrzymujemy od partnerów sieci Spectrum, bardzo nas cieszy i motywuje do dalszej pracy. Nieustannie zabiegamy o kolejne udogodnienia i szanse rozwoju dla naszych agentów, bo przecież ich osiągnięcia to sukces również dla nas.
Nasze starania koncentrują się przede wszystkim na ułatwieniu codziennej pracy agenta. System SADUS to rozwiązanie All In #1 – zawiera m.in. porównywarkę, CRM i Centrum Wiedzy z bazą szkoleniową. Organizuje również dokumentację, pilnuje dopełnienia wymogów RODO i UDU, a także przeprowadza przez APK. Naszym najnowszym osiągnięciem jest platforma, która umożliwia klientom samoobsługowy zakup polis i wiąże je z portfelem agenta.
Kolejnym funkcjonalnym narzędziem jest aplikacja SADUS mobile, która umożliwia sprawdzanie OC z UFG, przesyłanie zdjęć dokumentów do SADUS-a oraz systemów towarzystw ubezpieczeniowych, a przede wszystkim zaczytanie danych pojazdu z kodu AZTEC, co przyspiesza kalkulację składki, skraca formalności do minimum i daje więcej czasu na budowanie relacji z klientem.
Dbamy o to, aby agenci mieli łatwy dostęp do eksperckiej wiedzy. Baza szkoleniowa systematycznie się poszerza o kolejne moduły. Organizujemy webinary dostępne również dla tych, którzy nie wzięli udziału w transmisji live.
Obecnie trwa wiosenna edycja Akademii Prawa, która obejmuje cykl spotkań online poświęconych zagadnieniom z pogranicza dziedzin, takich jak ubezpieczenia, finanse i oczywiście prawo. Wszystkie nagrania i inne materiały szkoleniowe trafiają w jedno miejsce, gdzie łatwo je odnaleźć – jest to Centrum Wiedzy SADUS.
Rodzina Spectrum
W pogoni za innowacjami i rozwojem udogodnień dla naszych agentów nie zapominamy o tym, co najważniejsze – liczy się dla nas partnerska relacja oparta na uczciwości oraz serdeczności.
Dobra komunikacja i szybki przepływ informacji to warunki niezbędne do utworzenia solidnej więzi biznesowej. Równie ważna jest przyjazna atmosfera. Z tego względu lubię wyobrażać sobie Dom Ubezpieczeniowy Spectrum jako wielką wspólnotę, rodzinę.
Artur Zajdel
prezes multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
SPECTRUM OCZAMI PARTNERÓW
Jako agent wyłączny jednego z towarzystw ubezpieczeniowych nie widziałem perspektywy rozwoju dla firmy, którą prowadzę z żoną. Po rozpoznaniu rynku ubezpieczeniowego wspólnie podjęliśmy decyzję o współpracy z Domem Ubezpieczeniowym Spectrum. Nie ukrywam, że kluczową rolę przy podjęciu decyzji odegrała rozmowa rekrutacyjna. Przekonało nas profesjonalne i uczciwe podejście koordynatorki ds. rozwoju sieci. Zdecydowaliśmy się na agencyjny model współpracy.
Bardzo szybko okazało się, że był to dobry wybór. Przede wszystkim dlatego, że otrzymaliśmy dostęp do systemu SADUS, który zawiera wszystkie potrzebne do pracy agenta narzędzia i funkcje. Jest przy tym prosty w obsłudze, wręcz intuicyjny, a także dobrze zaprojektowany pod względem graficznym. Umożliwia dokładne wyliczenie składki OC i AC w różnych towarzystwach w kilka chwil. Jest też kompleksowy CRM i scentralizowany system rozliczeń. Po dwuletniej współpracy ze Spectrum stwierdzam, że jest to solidny partner biznesowy.
Paweł Muszyński
agent w Wysokiem Mazowieckiem
Zanim dołączyłem do Spectrum, nie zajmowałem się ubezpieczeniami. Szukałem pomysłu na własny biznes i przeglądając oferty franczyzy, trafiłem właśnie na Spectrum. Szybko wsiąkłem w świat ubezpieczeń. Ze strony Spectrum miałem zapewnione nie tylko szkolenie, ale też pomoc w zakresie założenia działalności oraz otworzenia placówki, co było dla mnie na tamten moment dość istotne.
Obecnie trwa już szósty rok mojej współpracy ze Spectrum. Przez ten czas zdążyłem się przekonać, że Spectrum poważnie traktuje potrzeby agentów i nie spoczywa na laurach. Progres technologiczny był odczuwalny zwłaszcza w ostatnich latach, kiedy system SADUS rozwijał się o kolejne narzędzia, pojawiła się platforma Spectrum ubezpieczenia online i aplikacja na telefon. Spectrum szybko reaguje również na zmiany rynkowe. Zauważyłem, że gdy tylko pojawiają się nowe istotne towarzystwa ubezpieczeniowe, nasza oferta jest sprawnie aktualizowana. Dzięki temu mogę zaproponować klientom różnorodne produkty ubezpieczeniowe, a mój biznes prosperuje. W listopadzie zeszłego roku otworzyłem nawet drugie biuro w sąsiedniej miejscowości.
Łukasz Pacholczak
partner w Starogardzie Gdańskim
W Spectrum jestem niemalże od samego początku – to już 14 lat. Oboje z mężem od dawna jesteśmy agentami ubezpieczeniowymi. Ustanie wcześniejszej współpracy skłoniło nas do poszukiwania multiagencji, do której mogliśmy się „przytulić” – nie było łatwo, ponieważ ze względu na m.in. małe dzieci i inne obowiązki chcieliśmy pracować na warunkach określonych przez nas.
Bardzo ciepło wspominam spotkanie rekrutacyjne z prezesem, Arturem Zajdlem. Byliśmy dla niego ludźmi z ulicy, mimo to natychmiast połączyły nas wspólne tematy i nawiązaliśmy naprawdę serdeczną relację. Szef był otwarty na wszystkie sugestie, rozumiał nasze potrzeby i pokazał, że biznes może mieć ludzką twarz. Wkrótce rozpoczęliśmy współpracę – najpierw w modelu agencyjnym, zaś później za namową przyjaciół ze Spectrum przeszliśmy na franczyzę. Nasze zaangażowanie w biznes zostało zauważone i docenione. Dziś prowadzimy oddział w Pułtusku i drugie biuro w Wyszkowie. Jesteśmy firmą rodzinną, gdyż niedawno dołączyła do nas córka.
Ze spokojem patrzę w przyszłość, bo po tak wielu latach mam już stuprocentową pewność, że Spectrum to partner godny zaufania. Wiem, że nie zostaniemy sami z problemem i zawsze możemy liczyć na pomoc. Mamy do dyspozycji rozwiązania technologiczne na najwyższym poziomie. Innowacyjne narzędzia usprawniają naszą pracę, a nawet nas wyręczają, automatyzując mozolne czynności. Nad tym wszystkim czuwa zespół ekspertów – ludzi z powołaniem i pasją, którym warto zaufać.
Beata Bielińska
partner w Pułtusku