Nowa era współpracy LINK4 z agentami

0
267

LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – innowacyjne narzędzie do wykorzystania w codziennej pracy pośredników. Rozwiązanie zostało stworzone w ścisłej współpracy z agentami, w oparciu o ich doświadczenia.

– Stworzyliśmy narzędzie, które realnie wspiera agenta i umożliwia mu pełną samodzielność. System, który pozwala na szybką i efektywną obsługę klienta bez zbędnych formalności czy przestojów. Chcemy, by nasza współpraca była rentowna i długofalowa. Dlatego będziemy stale rozwijać strefę, oddając użytkownikom kolejne funkcjonalności i stale poprawiając komfort ich prac – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4. 

Nowa Strefa Agenta powstała po wielomiesięcznej pracy ponad 50 osób, dziesiątkach warsztatów, setek stron analiz i 15 tysiącach roboczogodzin zespołów IT i biznesu. Wdrożenie nowego narzędzia poprzedził pilotaż – ubezpieczyciel udostępnił serwis do przetestowania wybranym pośrednikom. Po uzyskaniu pozytywnych ocen następowały kolejne etapy realizacji. 

– Od pierwszych makiet przez testy aż po finalne wdrożenie zbieraliśmy opinie agentów, słuchaliśmy ich potrzeb i uważnie wprowadzaliśmy zmiany. Dzięki temu Nowa Strefa Agenta jest lekka, intuicyjna i przede wszystkim niezawodna. To nie jest kolejna „wersja systemu”, ale zupełnie nowa jakość – prosta i szybka kalkulacja ofert, automatyczne przypomnienia i alerty, pełny dostęp do danych sprzedażowych i wsparcia. Szanujemy czas agentów i wiemy, jak uciążliwe są dla nich powtarzające się awarie systemów, które destabilizują prace. Dlatego też stworzyliśmy system, który naprawdę ułatwia, a nie komplikuje pracę agenta – podkreśla Anna Katarzyna Olech, dyrektorka Pionu Sprzedaży Agencyjnej w LINK4.

Z Nowej Strefy korzysta już pierwsza grupa agentów LINK4. W ciągu najbliższych dni ubezpieczyciel rozszerzy dostępność serwisu, wraz z instrukcjami, filmami szkoleniowymi i wsparciem wdrożeniowym zarówno w terenie, jak i online. Do końca czerwca dostęp do rozwiązania uzyska ponad 30 tysięcy osób. Zakład podkreśla, że obecnie toczą się prace nad kolejnymi funkcjonalnościami w ramach Nowej Strefy Agenta, które sukcesywnie będą udostępniane użytkownikom.

– Nowa Strefa Agenta to dopiero początek wdrażania innowacyjnych projektów, które mamy zapisane w naszej strategii. Już dziś mogę uchylić rąbka tajemnicy, że dalej będziemy wzmacniać naszą pozycję na rynku agencyjnym, dbając przy tym o wysoką jakość obsługi. Dla nas to ciągły proces i nie zamierzamy spoczywać na laurach. Konsekwentnie rozbudowujemy też nasz zespół sprzedaży – podsumowuje Mikołaj Ciaś.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl