PZU zachęca do zakupu NNW dla dziecka

0
522

W najnowszej kampanii marketingowej PZU przypomina, że początek nowego roku szkolnego to dla rodziców dobry moment, by oprócz niezbędnych przyborów oraz książek, zapewnić swojemu dziecku ubezpieczenie NNW.

– Wielu rodziców decyduje się na gotową ofertę ubezpieczenia, dostępną w placówce, do której uczęszcza dziecko. Warto jednak pamiętać, że ubezpieczenie, które kupujemy za pośrednictwem szkoły, jest zwykle dostosowane do możliwości finansowych wszystkich rodziców, co może oznaczać niższą składkę, ale też niższą sumę ubezpieczenia i węższy zakres ochrony – tłumaczy Małgorzata Skibińska, szefowa Pionu Produktów Grupy PZU.

Poza gotowymi propozycjami dostępnymi w szkołach PZU oferuje rodzicom również możliwość samodzielnego ubezpieczenia dziecka i dostosowanie zakresu ochrony do indywidualnych potrzeb.

– Oferowane przez nas ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży dają rodzicom większy spokój i poczucie, że mogą liczyć na pomoc w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia. Dzięki temu łatwiej im wspierać swoje pociechy w rozwijaniu pasji i czerpaniu radości z aktywności fizycznej – dodaje Małgorzata Skibińska.

W ostatnim czasie PZU rozpoczął kampanię marketingową, w ramach której promuje NNW dla dzieci i młodzieży. Przy tworzeniu kreacji zakład po raz pierwszy w działaniach komunikacyjnych wykorzystało narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, tworząc zarówno formaty statyczne, jak i animacje. Kreacje stworzyły zespoły PZU: Kreacji Marketingowej i Komunikacji Marki. Kampanijne działania obejmują kanał digital. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

(AM, źródło: PZU)