TU TERAZ w kampanii wizerunkowej Generali

0
220

Generali rozpoczyna w Polsce kampanię TU TERAZ, opartą na globalnej platformie komunikacji HERE NOW, która zadebiutowała we wrześniu. W założeniu ma to być kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy jako partnera, który towarzyszy klientom na każdym etapie życia i oferuje im szerokie portfolio ubezpieczeń.

Nowa kampania podkreśla znaczenie chwili obecnej. 

– TERAZ to niewielkie słowo, ale wierzymy, że jest najważniejsze na świecie. Bo właśnie teraz budujemy naszą przyszłość. – mówi Katarzyna Rakowiecka, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Generali. – W świecie pełnym nieprzewidywalności chcemy być obok naszych klientów, słuchać i wspierać ich w tym, co naprawdę ważne. Jesteśmy tu i teraz, bo wierzymy, że to w tej chwili zaczyna się wszystko, co najistotniejsze – dodaje.

W kampaniach HERE NOW na całym świecie wykorzystywany jest kultowy utwór Fatboy Slim „Right Here Right Now”. W polskiej odsłonie hasło TU TERAZ dodatkowo wzmacnia przekaz, że przyszłość budujemy w teraźniejszości – poprzez decyzje podejmowane dzisiaj.

TU TERAZ to również wykorzystanie sposobu komunikacji inspirowanego osobowością agenta ubezpieczeniowego – kompetentnego, komunikatywnego, bliskiego codziennym sprawom i sytuacjom. Kampania prowadzona jest online i offline.

(AM, źródło: Generali)