Nowa odsłona „Bezpiecznych pakietów” dla klientów Media Expert

0
4826

AXA Partners odświeżyła ofertę „Bezpiecznych pakietów”, dostępnych dla klientów sieci sklepów Media Expert. W ich ramach można nabyć ubezpieczenie majątkowe i zdrowotne, a także ochronę przed cyberprzestępczością.

„Bezpieczne pakiety” zostały przygotowane we współpracy z Media Expert w 2017 r. i dostępne były jako samodzielne produkty do zakupu w wybranych sklepach sieci. Dzięki ich rosnącej popularności AXA Partners i Media Expert zdecydowały się je odświeżyć i jednocześnie rozszerzyć zakres udzielanej pomocy.

Obecnie oferowane są 3 pakiety. Pierwszym z nich jest „Bezpieczny dom”, zapewniający organizację wizyty specjalisty, pokrycie kosztu dojazdu oraz robocizny w razie awarii w domu. Jego zakres ochrony został obecnie rozszerzony o pomoc specjalisty RTV/AGD/PC. Drugi pakiet to „Bezpieczne zdrowie”. Produkt zapewnia organizację pomocy medycznej i wizyt lekarskich dla całej rodziny. W nowej odsłonie dodano do niego ochronę na wypadek zachorowań spowodowanych ukąszeniem kleszcza. Natomiast „Bezpieczny Internet” gwarantuje pomoc wykwalifikowanych specjalistów IT, wypłatę odszkodowania i profesjonalną pomoc prawną w przypadku kradzieży tożsamości internetowej lub naruszenia reputacji, transakcji z nieuczciwymi sklepami online oraz kradzieży środka płatniczego w Internecie. Pakiet został poszerzony o ochronę zakupów dokonywanych w serwisie Allegro.

Klienci mają też do dyspozycji specjalną całodobową infolinię, gotową do zorganizowania niezbędnej pomocy.

– Niezmiernie cieszy nas fakt rosnącej świadomości klientów i popularności produktów oferujących pomoc w przypadku zagrożeń internetowych, ponieważ jeszcze do niedawna nie było to takie oczywiste. W dzisiejszych czasach, gdy stał się on dla nas codziennością, bez której nie możemy się obyć, nasza czujność powinna być wzmożona. Coraz częściej potrzebujemy też pomocy w walce z cyberatakami, ochronie naszych danych osobowych, środków finansowych, reputacji czy zakupów dokonywanych online. O ile w przypadku awarii w mieszkaniu lub problemów zdrowotnych wiemy, do jakiego typu specjalisty mamy zwrócić się z pomocą, o tyle w przypadku problemów związanych z naszą aktywnością w Internecie nie jest to już tak oczywiste – mówi Łukasz Hajkowski, członek zarządu AXA Partners, dyrektor sprzedaży w Polsce.

(AM, źródło: AXA Partners)