Na stronie internetowej Reso Europa Service pojawiły się nowe formularze zgłoszenia szkód we wszystkich produktach ochronnych. Formularze zostały oparte na nowym systemie, który został zaprogramowany od podstaw zgodnie z sugestiami pracowników likwidacji szkód oraz obsługi klienta Reso.
– Chcieliśmy, aby formularze były proklienckie, aby intuicyjnie prowadziły klientów krok po kroku i podpowiadały, co należy zrobić, aby sprawnie zgłosić szkodę – powiedziała Ewa Ulikowska, dyrektor departamentu obsługi klienta Reso Europa Service.
Poszkodowani mogą zgłosić szkodę elektronicznie poprzez formularze z ubezpieczeń komunikacyjnych: OC ppm., AC, Auto Szyby, NNW kierowcy i pasażerów, czy majątkowych: Dom Pakiet i Biznes Pakiet, oraz ubezpieczenia podróży i ubezpieczenia cudzoziemców. Łącznie na stronie Reso pojawiło się 22 formularzy dostępnych w pięciu kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne Auto Pakiet, ubezpieczenie Dom Pakiet, ubezpieczenie Biznes Pakiet, ubezpieczenie podróży oraz ubezpieczenie cudzoziemców. Aby ułatwić poszkodowanym wypełnianie formularzy, w poszczególnych kategoriach dokonany został podział na zgłoszenie szkody z własnego ubezpieczenia oraz na zgłoszenie szkody z ubezpieczenia sprawcy.
Poszkodowany na każdym etapie wypełniania formularza będzie mógł zapisać szkic. Wówczas otrzyma na podany przez siebie adres e-mail link, pod którym będzie dostępny formularz z dotychczas uzupełnionymi danymi. Oznacza to, że w każdej chwili klienci będą mogli przerwać wypełnianie formularza i wysłać go w dowolnym momencie.
– Nowe formularze to przede wszystkim oszczędność czasu naszych klientów, ale także wygodna, komfortowa i bezpieczna forma zgłoszenia szkody w sposób zdalny, pozbawiony kontaktu twarzą w twarz z przedstawicielami ubezpieczyciela – powiedział Bronisław Woźnialis, prezes zarządu Reso Europa Service.
(AM, źródło: Reso)