„Gazeta Ubezpieczeniowa” została patronem medialnym wydarzenia „The Magic of Innovation. Insurance Innovation Day”, które odbędzie się on-line w dniach 18–19 sierpnia 2020 r. Konferencja będzie okazją do przyjrzenia się najnowszym trendom w branży ubezpieczeniowej i skierowana jest do ubezpieczycieli mocno zorientowanych na przyszłościowe rozwiązania z dziedziny marketingu i sprzedaży, tworzenia ekosystemów, likwidacji szkód i platform, HR i nowej pracy.
Na wirtualnej scenie wystąpi ponad 40 mówców z branży ubezpieczeniowej, reasekuracyjnej, insurtechów i firm technologicznych, takich jak Google, Facebook czy LinkedIn.
Do udziału w wydarzeniu zostały zaproszone również ubezpieczeniowe start-upy z całego świata, które będą mogły zaprezentować swoje pomysły i skorzystać z mentoringu ekspertów z Munich Re, Viesure i Die Deutsche Rück.
Do końca czerwca można nabyć bilety w cenie 233 euro, od lipca ceny wzrosną. Szczegóły dotyczące wydarzenia #MOI2020: https://magicofinnovation.eu/
Co się działo w trakcie poprzedniej edycji?
(AW)