Innowacje dotyczące obsługi klienta i płatności transformują rynek pośrednictwa ubezpieczeniowego. Klienci płacą nie tylko kartami płatniczymi, ale również BLIKiem czy z pomocą portfeli elektronicznych, takich jak Google Pay czy Apple Pay. Do niedawna branża ubezpieczeniowa nie nadążała za tymi trendami, szczególnie w kanale agencyjnym. Bezgotówkowo za polisę można było zapłacić w banku, internecie lub aplikacji, jednak do agenta trzeba już było przyjść z gotówką.
Gośćmi 50. odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” są Piotr Kujawa i Cezary Świerszcz z TubaPay. Z rozmowy dowiecie się:
- Jak otrzymać bezpłatnie terminal płatniczy?
- Ile kosztuje przyjmowanie składek kartą?
- Ilu ubezpieczycieli planuje przystąpić do TubaPay
- Czy lepiej zarejestrować się samemu, czy skorzystać z linka dostarczonego przez większą multiagencję?
- Dlaczego obrót gotówkowy jest za drogi
- Ile czasu traci tygodniowo agent na czynności związane z obsługą i administracją płatności gotówkowych?
- Czy ubezpieczenia nadążają za rewolucją technologiczną?
- Jakie są trendy insurtechowe w Europie?
- Kto może skorzystać z dotacji Polska Bezgotówkowa?
- Ile czasu mija od rejestracji w TubaPay do otrzymania terminala?
Więcej o terminalach dla agentów na stronie www.TubaPay.pl i na Facebooku https://www.facebook.com/TubapayPL/