OmniCUK łączy wszystkie kanały sprzedaży

0
942

CUK Ubezpieczenia wdrożył platformę OmniCUK, która łączy wszystkie kanały sprzedaży multiagencji i wspiera pracę agentów na wielu poziomach, zapewniając im nowych klientów. Dzięki temu narzędziu pośrednicy otrzymują prowizję bez względu na wybrany przez klienta kanał zakupu, co jest kluczowym elementem zmiany strategii CUK.

OmniCUK pozwala na integrację wszystkich kanałów sprzedaży i gwarancję prowizji dla agenta. Co więcej, platforma zabezpiecza również bazę klientów agentów CUK, przypisując ich na stałe bez względu na wybraną formę zakupu. Za każdym razem klient kupujący lub odnawiający polisę jest identyfikowany przez system, a prowizja naliczana przypisanemu agentowi, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

– OmniCUK jest strategicznym projektem. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży pomaga agentom i działa na ich korzyść. Agent jak dotychczas wykonuje swoją pracę, a wprowadzona innowacja zapewnia synergię na wszystkich płaszczyznach aktywności komercyjnej, są to m.in.: aplikacja, strona cuk.pl, contact center, strefa klienta, social media oraz mobilne, dedykowane rozwiązania CUK – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.

W obszarze funkcjonalności OmniCUK zabezpiecza trzy sektory aktywności konsumentów, które do tej pory funkcjonowały niezależnie:

  1. przekazuje doradcy kontakt do klienta, który dokonał kalkulacji, ale nie skorzystał zakupu lub pozostawił dane z prośbą o pomoc,
  2. daje pełną dowolność w sposobie zakupu polis w różnych kanałach z gwarantowaną wypłatą prowizji dla agenta,
  3. w zakresie długoterminowej obsługi klienta agent zyskuje pełną obsługę wznowieniową. To oznacza, że wraz ze zbliżającym się końcem ważności polisy jej wznowienie bez względu na wybrany kanał i tak będzie przypisane do agenta.

– Nasi agenci dostają jedyne tego typu rozwiązanie w branży. Proszę sobie wyobrazić, wszystkie kanały sprzedaży CUK pracujące na prowizję agenta, zabezpieczające jego bazę danych i czuwające nad wznowieniami oraz wpierające klienta w zakupie dodatkowych polis, a prowizję zawsze otrzymuje agent. Tym właśnie jest OmniCUK – dodaje Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.

OmniCUK otwiera również obszar dodatkowego uproduktowienia klienta. Pełen wgląd w historię zakupów pozwala agentom przygotować indywidualną ofertę oraz bezpośredni kontakt w celu zapewnienia kompleksowej ochrony w innych obszarach.

Więcej na temat OmniCUK w „Gazecie Ubezpieczeniowej”:

AM, news@gu.com.pl

(źródło: Brandscope )


POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY