OmniCUK to całkowita zmiana podejścia do sprzedaży wielokanałowej

0
749

Dostępność polis online zdecydowanie skróciła „podróż klienta”, który może zakupić produkt w dowolnym kanale: punkt sprzedaży, strona www, aplikacja, contact center. OmniCUK połączy wszystkie kanały sprzedaży i wesprze pracę agentów na wielu poziomach, zapewniając im nowych klientów. Agenci otrzymają prowizję bez względu na wybrany przez klienta kanał zakupu, co jest kluczowym elementem zmiany strategii CUK.

CUK Ubezpieczenia jest pierwszą multiagencją w Polsce, która udostępnia swoim agentom nowatorskie środowisko pracy, zwiększające efektywność sprzedażową o potencjał kanałów online. Dostępność polis z każdego obszaru produktowego i postęp technologiczny w naturalny sposób spowodowały rozbudowę kanałów sprzedaży.

Jednak za każdą sprzedaną polisą jest agent i jego praca włożona w pozyskanie klienta, dlatego multiagencja postanowiła wdrożyć innowacyjne rozwiązanie, jakim jest OmniCUK.

Agenci zyskują potężnego sojusznika

Multiagencja od ponad 20 lat rozwija kanały sprzedaży i umożliwia klientom zakup zgodnie z ich preferencjami. Organizacja ma jednak świadomość, że omnikanałowe działanie musi współgrać z siecią agentów. Podstawą do właściwego działania jest gwarancja wypłaty prowizji agentom, których klient kupi polisę w jednym z dostępnych kanałów dystrybucji np.: na stronie www, w aplikacji CUK, przez social media czy w contact center. 

Nowe rozwiązanie pozwala na integrację wszystkich kanałów sprzedaży i gwarancję prowizji dla agenta. Co więcej, wprowadzana innowacja zabezpiecza również bazę klientów agentów CUK, przypisując ich na stałe bez względu na wybraną formę zakupu.

Innymi słowy, agent opiekujący się danym klientem zyskuje potężnego sojusznika w postaci wszystkich dostępnych kanałów sprzedaży multiagencji, które zawsze będą pracować na jego korzyść. Za każdym razem klient kupujący lub odnawiający polisę będzie identyfikowany przez system, a prowizja naliczana przypisanemu agentowi, bez konieczności bezpośredniego kontaktu.

– OmniCUK jest strategicznym projektem. Dzięki integracji wszystkich kanałów sprzedaży będzie pomagał agentom i działał na ich korzyść. Agent jak dotychczas będzie wykonywał swoją pracę, a wprowadzona innowacja zapewni synergię na wszystkich płaszczyznach aktywności komercyjnej, są to m.in.: aplikacja, strona cuk.pl, contact center, strefa klienta, social media oraz mobilne, dedykowane rozwiązania CUK – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.

Gwarantowana prowizja i zarządzanie danymi

W obszarze funkcjonalności OmniCUK zabezpiecza trzy sektory aktywności konsumentów, które do tej pory funkcjonowały niezależnie:

  • przekazuje doradcy kontakt do klienta, który dokonał kalkulacji, ale nie skorzystał z zakupu lub pozostawił dane z prośbą o pomoc;
  • daje pełną dowolność w sposobie zakupu polis w różnych kanałach z gwarantowaną wypłatą prowizji dla agenta;
  • w zakresie długoterminowej obsługi klienta agent zyskuje pełną obsługę wznowieniową. To oznacza, że wraz ze zbliżającym się końcem ważności polisy jej wznowienie bez względu na wybrany kanał i tak będzie przypisane do agenta.

– Nasi agenci dostają jedyne tego typu rozwiązanie w branży. Proszę sobie wyobrazić wszystkie kanały sprzedaży CUK pracujące na prowizję agenta, zabezpieczające jego bazę danych i czuwające nad wznowieniami oraz wpierające klienta w zakupie dodatkowych polis, a prowizję zawsze otrzymuje agent. Tym właśnie jest OmniCUK – dodaje Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.

Przemysław Grabowski

OmniCUK otwiera również obszar dodatkowego uproduktowienia klienta. Pełen wgląd w historię zakupów pozwala agentom przygotować indywidualną ofertę oraz bezpośredni kontakt w celu zapewnienia kompleksowej ochrony w innych obszarach.


POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY