Open Life wspiera akcję na rzecz przeciwdziałania kryzysowi więzi i samotności

0
170

Open Life po raz kolejny włącza się w akcję „HumanBE – Dwie godziny dla Rodziny/dla Człowieka” organizowanej przez Instytut Humanites – Człowiek i Technologia. Akcja, zorganizowana już po raz czternasty, jest ściśle związana z obchodzonym 15 maja Międzynarodowym Dniem Rodzin.

Zainicjowana w 2012 roku w Polsce, przez Instytut Humanites – Człowiek i Technologia, akcja społeczna na rzecz przeciwdziałania kryzysowi więzi i samotności zmieniła się na przestrzeni lat w globalny ruch na rzecz zmiany kultury pracy i stylu życia. Do przedsięwzięcia dołączyło już ponad 3000 firm i organizacji z ponad 50 krajów na całym świecie: od Europy po Australię.

Ponad 80-letnie badania Uniwersytetu Harvarda, skoncentrowane na identyfikacji czynników wpływających na zdrowie, długość i jakość życia – zarówno prywatnego, jak i zawodowego – wykazały, że kluczową rolę odgrywa po prostu jakość naszych relacji. Akcja „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka” od kilkunastu lat inspiruje, przypomina o tej podstawowej prawdzie i wadze dobrych relacji w dobie życia w biegu i technologicznej rewolucji.

Każdego roku akcji „HumanBE” towarzyszy inne motto. W tym roku brzmi ono „Smaki przez Pokolenia”.

(AM, źródło: Open Life)