Opieka medyczna PZU dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny

0
1497

PGNiG Obrót Detaliczny wprowadziło do oferty ubezpieczenie „Pakiet Na Zdrowie”. Produkt przygotowany we współpracy z Grupą PZU obejmuje m.in. wizyty domowe pielęgniarki czy konsultacje u lekarzy specjalistów.

– Wspólne działania PGNiG Obrót Detaliczny, PZU SA i TUW PZUW doprowadziły do wprowadzenia na rynek oferty „Pakiet Na Zdrowie” dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny. Dodatkowo, aby symbolicznie uhonorować bohaterów walki o wolną Polskę, spółki podjęły decyzję o przekazaniu blisko 500 pakietów powstańcom warszawskim, bohaterom, którym zawdzięczamy wolność – powiedział Jacek Sasin, wicepremier, minister aktywów państwowych.

– Szczycimy się tym, że już od ponad 200 lat ubezpieczamy Polki i Polaków, pomagając im w najtrudniejszych chwilach życia. Nieustannie szukamy nowych sposobów, by docierać do większej liczby klientów, zapewnić im bezpieczeństwo i – zgodnie z naszym mottem „Możesz na nas polegać” – nieść pomoc, kiedy zajdzie taka potrzeba – powiedziała Beata Kozłowska- Chyła, p.o. prezesa PZU SA.

– Od kilku miesięcy na każdym kroku udowadniamy, jak ważna jest dla nas bliska relacja z klientem. Pandemia koronawirusa pokazuje, że zagrożenie może się pojawić zupełnie nieoczekiwanie, dlatego gwarancja szybkiej i elastycznej pomocy medycznej jest nie do przecenienia – powiedział Jerzy Kwieciński, prezes PGNiG.

– Rok temu połączyliśmy siły z PGNiG. Dzisiaj niemal dwieście tysięcy gospodarstw domowych może liczyć na naszych specjalistów, którzy przyjadą i naprawią usterkę, nie nadwyrężając przy tym domowego budżetu. Przy okazji poszerzenia oferty o opiekę medyczną chcemy otoczyć bohaterów powstania warszawskiego opieką i przekazać im „Pakiety Na Zdrowie” – powiedziała Małgorzata Sadurska, przewodnicząca Rady Nadzorczej TUW PZUW.

Usługi medyczne w ramach „Pakietu Na Zdrowie” będą świadczone w jednym z czterech wariantów ochrony. Produkt zapewnia jego posiadaczom możliwość skorzystania m.in. z transportu medycznego w nagłej sytuacji czy z domowej wizyty pielęgniarki. W niemal każdym wariancie klient będzie mógł skorzystać zarówno z usług telemedycznych, jak i osobistych konsultacji u specjalistów, np. okulisty czy kardiologa. Usługa obejmuje również przeprowadzenie badań profilaktycznych, takich jak EKG, USG czy badania krwi. Na dodatkową pomoc będą mogli liczyć także hospitalizowani klienci, których psy lub koty otrzymają w tym czasie dodatkową opiekę.

„Pakiet Na Zdrowie” dostępny jest już od 10 czerwca w Biurach Obsługi Klienta PGNIG w całej Polsce oraz w elektronicznym biurze obsługi klienta eBOK.

– To już nasza kolejna oferta, po pakiecie usług Pomocna Ekipa, wypracowana wspólnie z Grupą PZU. Jestem przekonany, że „Pakiet Na Zdrowie” cieszyć się będzie nie mniejszą popularnością. Zależy nam, by szczególną opieką otoczyć również osoby starsze i zasłużone, dlatego wyszliśmy z inicjatywą przekazania blisko 500 „Pakietów Na Zdrowie” powstańcom warszawskim. To bohaterowie, których do tej pory wspieraliśmy w ramach programu Rachunek Wdzięczności – zadeklarował Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

„Pakiet Na Zdrowie” dostępny będzie w trzech wariantach dla osób dorosłych oraz w wersji dla osób poniżej 18. roku życia. Wykupienie i korzystanie z pakietów dla dorosłych nie jest ograniczone górnym limitem wiekowym.

(AM, źródło: PGNiG)