Do 15 września agenci ubezpieczeniowi mogą zgłosić się do udziału w rywalizacji w Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej i zdobyć tytuł „Najlepszego Agenta 2022”.
– Zapraszamy do udziału w drugiej edycji olimpiady wszystkich agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę i zawalczyć o cenne nagrody. Rywalizacja w formule teleturnieju „Jeden z dziesięciu” to świetna zabawa i okazja do branżowego networkingu. Najlepszy Agent roku 2022 otrzyma czek o wartości 10 tys. zł, auto BMW X2 do użytkowania przez rok, drukarkę wielofunkcyjną oraz promocję w mediach ubezpieczeniowych – zachęca Aleksandra Friedel, członkini zarządu Unilink, pomysłodawcy i organizatora Olimpiady.
OWU składa się z trzech etapów. Pierwszy i drugi odbędą się w formie zdalnej, natomiast Wielki Finał rozegra się w prestiżowym hotelu Bristol w Warszawie. Po finale uczestnicy wezmą udział w uroczystej kolacji z zarządem Unilink oraz przedstawicielami zarządów towarzystw ubezpieczeniowych, którzy są partnerami Olimpiady.
Na wszystkich etapach OWU jej uczestnicy zdobywają nagrody
- Każdy agent, którzy weźmie udział w olimpiadzie, otrzyma dyplom uczestnictwa w wydarzeniu.
- 100 agentów, którzy zakwalifikują się do II etapu rywalizacji i wezmą w nim udział, zdobędą zestaw gadżetów oraz dyplomy z tytułem „Jeden ze 100 najlepszych agentów w Polsce”.
- 10 agentów, którzy wezmą udział w Wielkim Finale, otrzymają drukarki wielofunkcyjne.
- Agent, który zajmie 3. miejsce w olimpiadzie, wygra 3 tys. zł, drukarkę wielofunkcyjną, a także statuetkę.
- Agent, który zajmie 2. Miejsce, otrzyma 5 tys. zł, drukarkę wielofunkcyjną oraz statuetkę.
- Zwycięzca olimpiady odjedzie z Warszawy samochodem BMW X2 z napisem „Najlepszy Agent 2022” do użytkowania na rok, czekiem o wartości 10 tys. zł, drukarką wielofunkcyjną, statuetką oraz gwarantowaną promocją w mediach ubezpieczeniowych.
Do końca października na profilu olimpiady na Facebooku odbywają się konkursy, w trakcie których agenci mogą zweryfikować swoją wiedzę i zdobyć dodatkowe nagrody od partnerów olimpiady, który mi są: ERGO Hestia, LINK4, Warta, Signal Iduna, UNIQA, Wiener, Compensa, InterRisk oraz Generali, LUX MED Ubezpieczenia, TUW „TUW”.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. W przedsięwzięcie zaangażował się również Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Agenci mogą zapisać się do udziału w drugiej edycji OWU na stronie olimpiady.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl