OTOAgent będzie też działać w wersji mobilnej

0
562

Już działa OTOAgent, serwis pozwalający znaleźć dobrych agentów oraz ułatwiający relacje pośredników z klientami. Jego twórcy planują teraz uruchomienie wersji mobilnej – informuje cashless.pl.

Marcin Sikora, współzałożyciel OTOAgent, mówi portalowi, że już w pierwszych dniach funkcjonowania serwisu przyjęto kilkaset zgłoszeń od agentów, którzy chcą się w nim pokazać, a po czterech dniach OTOAgent miał już 100 wizytówek agentów. Obecnie trwają prace nad stworzeniem bazy pośredników odpowiednio zróżnicowanej geograficznie. Artur Pakuła, jeden ze współtwórców serwisu mówi cashless.pl, że choć podczas pandemii znaczna część ubezpieczycieli przygotowała rozwiązania umożliwiające agentom sprzedaż online, to nie było narzędzi, które pozwoliłyby uporządkować i sprowadzić do jednego miejsca kontakt z klientem

Cashless.pl zdradza, że OTOAgent namawia pośredników do sprowadzania klientów do serwisu. Ułatwieniem jest m.in. możliwość wprowadzenia kodów QR, dzięki którym klient w prosty sposób może odnaleźć swojego agenta i pobrać jego wizytówkę. Artur Pakuła przyznaje, że portal mógłby umożliwiać klientom korzystanie z różnych innych usług dostarczanych przez ubezpieczycieli. We współpracy z towarzystwami mogłyby się w nim pojawić np. takie funkcje, jak zgłaszanie szkody czy wzywanie assistance, w efekcie czego w jednym miejscu można byłoby zgromadzić wszystkie sprawy i obsługiwać wszystkie potrzeby klienta związane z ubezpieczeniami. Damian Jastrzębski, kolejny współtwórca OTOAgent, zapowiada, że skoro klienci większość spraw załatwiają za pomocą smartfona, będącego dla nich również podstawowym narzędziem do komunikacji, planowane jest stworzenie aplikacji mobilnej, którą będzie można pobierać ze sklepów Google Play czy App Store.

Więcej:
cashless.pl z 18 czerwca, Ida Krzemińska-Albrycht „Wystartował OTOAgent. Dzięki niemu porozmawiacie ze swoim agentem ubezpieczeniowym np. na czacie. Zobaczcie, co jeszcze znajdziecie w nowym serwisie”:
https://www.cashless.pl/10096-otoagent-z-agentem-na-czacie-nowy-serwis

(AM, źródło: cashless.pl)