TU Zdrowie wprowadziło kolejne funkcjonalności do Panelu Ubezpieczającego, m.in. możliwość logowania się na jednym koncie przy obsłudze kilku spółek w ramach jednej grupy kapitałowej. Do Panelu wprowadzono również nowe możliwości raportowania i grupowania polis.
Panel Ubezpieczającego TU Zdrowie jest narzędziem, które pozwala działom personalnym na administrowanie polisami pracowniczymi.
– Nowym udogodnieniem jest możliwość multi-logowania się. Dotyczy to sytuacji, kiedy dział personalny obsługuje więcej niż jedną spółkę w ramach grupy kapitałowej. Administrator po stronie klienta otrzymuje wówczas jeden login i jedno hasło, a po zalogowaniu się widzi w Panelu wszystkie spółki w ramach grupy i wybiera tę, na której chce pracować. Kolejna funkcjonalność to dodatkowa forma raportów. Dotychczas dostępna była porównywarka zmian między okresami ubezpieczenia. Nowy raport w intuicyjny sposób pokazuje zmiany w wybranym okresie dla pakietów partnerskich i rodzinnych. Co ważne, działy personalne mogą wygenerować zestawienie z liczbą członków rodziny, ceną pakietu, a także informacją, czy jest to przystąpienie, zmiana pakietu, czy rezygnacja – mówi Sławomir Koszewski, członek zarządu TU Zdrowie.
Warto również podkreślić możliwość podziału pracowników według miejsca wykonywania pracy i przypisanie ich do osób obsługujących poszczególne lokalizacje. Ma to znaczenie w przypadku firm, które mają oddziały w różnych miastach, a wówczas konta ich pracowników obsługiwane są przez działy personalne opiekujące się konkretną lokalizacją. Dostęp do bazy pracowników w całej Polsce jest możliwy z poziomu „master”.
– Rozwinięty został także moduł Panelu Ubezpieczającego dotyczący obsługi e-deklaracji. Pozwala on obecnie na to, aby administrator po stronie klienta widział, które e-deklaracje zatwierdził, a które odrzucił. Ma także do nich wgląd już w trakcie wprowadzania ich przez pracowników – kiedy pracownik zalogował się, wybrał wariant, ale jeszcze nie zatwierdził dokumentu. Zatwierdzenie deklaracji powoduje dodanie pracownika do listy osób. Odrzucenie natomiast „zniknięcie” osoby. Po wprowadzeniu tego raportu pracownik działu kadr ma pewność, co zadziało się z deklaracją, czy na pewno ją zatwierdził, czy odrzucił. Status „podczas wprowadzania” pozwala pracownikowi działu kadr dopilnować swoich pracowników, aby dokończyli rejestrację – wyjaśnia Sławomir Koszewski.
W ciągu ostatnich lat Panel Ubezpieczającego był sukcesywnie modyfikowany i wprowadzano do niego szereg nowych funkcjonalności. Za pośrednictwem narzędzia działy personalne mają także dostęp do Panelu Medycyny Pracy, która ułatwia zarządzanie skierowaniami i pełną kontrolę nad ważnością orzeczeń pracowników.
(AM, źródło: TU Zdrowie)