W nowej strategii na lata 2025–2027 PKO BP założył dalszy rozwój działalności ubezpieczeniowej w oparciu o bazę danych klientów grupy i zwiększenie przypisu składki z 1 mld zł do 2,4 mld zł.
– Chcemy wykorzystać potencjał, jaki drzemie w największej w Polsce bazie danych klientów bankowych – zapowiedział wiceprezes PKO BP Marek Radzikowski podczas konferencji poświęconej prezentacji strategii banku. Dodał również, że w myśl założeń strategii bank chce pozostać liderem na rynku bancassurance – podał stooq.pl za ISBNews.
Jak wyjaśnił prezes Szymon Midera, PKO BP nie zamierza konkurować z ubezpieczycielami, Chce raczej zapewnić klientom grupy kompleksową ofertę. Zaznaczył, że wchodzące w skład grupy PKO Ubezpieczenia będzie oferowało produkty związane z produktami bankowymi – m.in. ubezpieczenia mieszkania, komunikacyjne, na życie.
(AM, źródło: ISBNews)