PKO BP: Ponad 100 tys. sprzedanych polis komunikacyjnych

0
687

Od września 2018 roku PKO Bank Polski sprzedał ponad 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych. W ciągu 2 lat bank chce osiągnąć poziom 500 tys. sprzedanych polis.

W ramach oferty komunikacyjnej PKO BP dostępne są polisy OC z Zieloną Kartą, assistance, AC i NNW. Wszystkie ubezpieczenia niezależnie od towarzystwa (AXA, Compensa – pod marką Benefia, Generali – pod marką Proama, InterRisk, Link4 oraz PKO Ubezpieczenia) mają ten sam zakres, przy czym dwa ostatnie produkty są oferowane w trzech wariantach. Polisy są dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku, m.in. w serwisie internetowym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie telefonicznym banku PKO BP.

– Siedząc w domowym zaciszu każdy korzystający z iPKO lub IKO może kupić podstawową ochronę OC lub cały pakiet ubezpieczeń kompleksowo chroniący przed ryzykami związanymi z użytkowaniem auta. PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu unikalnej porównywarki produktów kilku firm, pozwalającej na przejrzyste i przystępne zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej z nich. Unikatowa na rynku możliwość zakupu polisy zyskuje coraz większą popularność. Świadczy o tym przekroczenie liczby 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych kupionych w banku. Klienci doceniają przejrzystość zasad i łatwość, z jaką można dokonać wyboru – mówi Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO BP.

(AM, źródło: PKO BP)