14 września PKO Ubezpieczenia we współpracy z PKO BP rozpoczęło nową kampanię promującą ubezpieczenie PKO Moto. Akcja będzie prowadzona w internecie i potrwa do końca października.
Na potrzeby kampanii powstały cztery spoty reklamowe. Ich koncept kreatywny zakłada pokazanie w przystępnej formie kompleksowości ubezpieczenia PKO Moto jako dobrego wyboru, zarówno dla doświadczonego, jak i początkującego kierowcy. Dodatkowo, w ramach krótszych spotów, podkreślane są charakterystyczne cechy produktu, takie jak prostota i szybkość zakupu online przez iPKO/IKO, pomoc ubezpieczyciela podczas likwidacji szkody oraz wsparcie podczas podróży autem.
Całość działań będzie obejmować:
- promocję 4 spotów reklamowych na YouTube
- 15” Ruszaj w drogę z PKO Moto
- 6” Kup tak, jak lubisz
- 6” Pomoc profesjonalistów
- 6” Podróż
- reklamy w środowisku Google
- reklamy display (graficzne) na wybranych portalach informacyjnych i emisję bannerów na wybranych portalach ogólnoinformacyjnych
- działania w social media PKO Ubezpieczenia: posty sponsorowane na Facebooku i Instagramie oraz działania z influencerami.
(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)