PKO Ubezpieczenia promuje PKO Moto w sieci

0
374

14 września PKO Ubezpieczenia we współpracy z PKO BP rozpoczęło nową kampanię promującą ubezpieczenie PKO Moto. Akcja będzie prowadzona w internecie i potrwa do końca października. 

Na potrzeby kampanii powstały cztery spoty reklamowe. Ich koncept kreatywny zakłada pokazanie w przystępnej formie kompleksowości ubezpieczenia PKO Moto jako dobrego wyboru, zarówno dla doświadczonego, jak i początkującego kierowcy. Dodatkowo, w ramach krótszych spotów, podkreślane są charakterystyczne cechy produktu, takie jak prostota i szybkość zakupu online przez iPKO/IKO, pomoc ubezpieczyciela podczas likwidacji szkody oraz wsparcie podczas podróży autem. 

Całość działań będzie obejmować:

  • promocję 4 spotów reklamowych na YouTube
  • 15” Ruszaj w drogę z PKO Moto
  • 6” Kup tak, jak lubisz 
  • 6” Pomoc profesjonalistów 
  • 6” Podróż
  • reklamy w środowisku Google
  • reklamy display (graficzne) na wybranych portalach informacyjnych i emisję bannerów na wybranych portalach ogólnoinformacyjnych 
  • działania w social media PKO Ubezpieczenia: posty sponsorowane na Facebooku i Instagramie oraz działania z influencerami.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)