PKO Ubezpieczenia rozpoczyna nową kampanię reklamową w Internecie, w ramach której promuje ubezpieczenie PKO Życie dostępne w PKO Banku Polskim. Akcja jest elementem długofalowej strategii PKO Ubezpieczenia w obszarze budowania świadomości o potrzebie ochrony życia i zdrowia.
– Nowa kampania, którą realizujemy wspólnie z PKO BP, to zaproszenie do rozmowy o bezpieczeństwie i spokoju, jakie zapewnia ubezpieczenie na życie. Chcemy w prosty i angażujący sposób pokazać, że PKO Życie jest blisko klientów w ważnych momentach ich życia i daje im pewność, że są odpowiednio chronieni. Liczymy, że kampania pozwoli nam dotrzeć do szerokiego grona osób i zainspiruje do zadbania o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich – mówi Ewa Kapacka, dyrektorka Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.
Na potrzeby kampanii został przygotowany 15-sekundowy spot reklamowy oraz krótsza, 6-sekundowa wersja, wzmacniająca siłę przekazu. Promocja obejmuje również materiały statyczne: banery w stylistyce spotu oraz kreacje do social mediów, które szerzej prezentują zakres ochrony ubezpieczenia.
Kampania realizowana jest na YouTube, Meta oraz portalach internetowych. Działania kampanijne potrwają miesiąc i są elementem długofalowej strategii budowania świadomości o potrzebie ochrony życia i zdrowia.
(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)