PKO Ubezpieczenia wdraża narzędzie BrokerUFG

0
2163

PKO Ubezpieczenia podpisało z Makeitright umowę na wdrożenie rozwiązania BrokerUFG – narzędzia technologicznego dostępnego w modelu SaaS, które umożliwia automatyczną komunikację z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym.

BrokerUFG gwarantuje pełną automatyzację procesu zasilania bazy UFG, a także utrzymanie najwyższej jakości danych – pozwala na dokładne śledzenie i monitorowanie ich przepływu. Umożliwia także skrócenie ścieżki zakupowej polisy komunikacyjnej do 60 sekund.

– To jedyny system na polskim rynku, który doskonale sprawdza się w roli scentralizowanego repozytorium danych, a co więcej automatycznie obsługuje raportowanie oraz kooperację z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym – mówi Adam Smółkowski, dyrektor Pionu Ubezpieczeniowego Makeitright.

PKO Ubezpieczenia wykorzysta nowe narzędzie na potrzeby taryfikacji, a także do komunikacji z UFG i dostępu do CEPiK 2.0. BrokerUFG zapewni automatyczne zapytania, raportowanie i pozyskiwanie danych z bazy Funduszu. Zadba o wyjaśnianie niezgodności danych oraz uzupełni dane z brakujących rejestrów. Ubezpieczyciel skorzysta również z modułu wyszukiwania nieubezpieczonych osób i formularza statystycznego, a także notatek policyjnych i audytowania zapytań kierowanych do UFG.

– Zdecydowaliśmy się skorzystać ze wszystkich modułów BrokerUFG w modelu SaaS, aby komunikacja z UFG przebiegała w prosty i bezobsługowy sposób, a dane przekazywane do bazy były na bieżąco monitorowane. Wdrożenie tego rozwiązania przełoży się nie tylko na optymalizację procesową i kosztową, ale będzie też dodatkową wartością dla klientów PKO Ubezpieczenia. Nasi klienci będą mogli jeszcze szybciej kupić ubezpieczenie i skróci się czas likwidacji szkód oraz wypłaty odszkodowań – mówi Anna Barańska, dyrektor Departamentu Szkód i Świadczeń, PKO Ubezpieczenia.

(AM, źródło: Makeitright)