Platforma eShop Generali ułatwi agentom dotarcie do klientów cyfrowych

0
451

Generali Polska uruchamia platformę eShop – wirtualne biuro agenta, które umożliwia klientom samodzielną konfigurację i zakup polis online. Dzięki temu rozwiązaniu pośrednicy mogą zakładać własne, spersonalizowane sklepy internetowe, które pełnią funkcję wirtualnych biur sprzedaży.

Gama produktów dostępnych w eShopie konkretnego pośrednika zależy od umowy zawartej między nim a Generali. Może ona obejmować ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, podróżne, assistance, NNW czy też polisy na życie. Intuicyjny interfejs umożliwia łatwe porównanie dostępnych wariantów, wybór najlepszego rozwiązania i szybkie zawarcie umowy.

– Agenci zyskują nowe narzędzie, które ułatwi dotarcie do szerszej grupy klientów, tych bardziej cyfrowych. Wystarczy, że klient wybierze na stronie pośrednika potrzebne mu ubezpieczenie i będzie dalej postępował zgodnie ze wskazówkami. Proces wyboru ubezpieczenia jest bardzo przejrzysty i przyjazny dla klienta. Użytkownik otrzymuje jasne i zrozumiałe wyjaśnienia dotyczące dostępnych produktów, a dodatkowe definicje pomagają mu lepiej zrozumieć szczegóły oferty. Dzięki temu każdy klient może łatwo dopasować zakres polisy do swoich indywidualnych potrzeb i ryzyk, na które jest narażony. Co więcej, proces zakupu można w dowolnym momencie przerwać, aby później dokończyć go razem z agentem, który – dzięki systemowi – widzi dokładnie, na jakim etapie zakończył klient. To wszystko zapewnia pełne wsparcie i komfort wyboru – mówi Angelika Pietrzyk-Paczosa, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu Detalicznego Generali.

Z każdego urządzenia, w dowolnym miejscu

Platforma jest w pełni responsywna i dostosowana do działania na komputerach i  urządzeniach mobilnych. Dzięki temu klienci mogą zawierać umowy z każdego miejsca, na dowolnych urządzeniu, które ma dostęp do internetu.

– Agent, który korzysta z eShop, zyskuje narzędzie do sprzedaży, które pozwala na efektywniejsze zarządzanie relacjami z klientami, a także swoją wizytówkę w sieci pod marką Generali. Klientom natomiast dajemy dostęp do elastycznego portalu i możliwość decydowania, kiedy i gdzie poświęcą czas na wybór ubezpieczenia, a także analizę dostępnych opcji lub dyskusje z rodziną – mówi Agnieszka Krzemińska, menedżerka Działu Wdrożeń i Projektów w Departamencie Rozwoju Biznesu Detalicznego Generali.

Ubezpieczyciel generuje specjalne indywidualne kody dla pośredników. Jeżeli jego klient, zawierając umowę bezpośrednio przez stronę Generali, poda ów kod, sprzedaż zostanie rozliczona tak samo jak ubezpieczenie zawarte przez eShop.

Wsparcie technologiczne Generali

Ubezpieczyciel dba o aktualizację indywidualnych stron oraz zapewnia stały dostęp do materiałów marketingowych wspierających sprzedaż. Agenci mogą także monitorować swoje wyniki sprzedażowe w czasie rzeczywistym za pośrednictwem  portalu sprzedażowego. Generali zapewnia również kompleksowe wsparcie technologiczne eShopu, obejmujące jego utrzymanie, regularne aktualizacje oraz bezpieczeństwo transakcji. Odpowiada także za wsparcie użytkowników poprzez szkolenia oraz pomoc techniczną. Proces rejestracji wirtualnego biura przez pośrednika trwa krócej niż 3 minuty. Ubezpieczyciel oferuje również serwis informatyczny w celu integracji aplikacji sprzedażowej partnera z towarzystwem.

(AM, źródło: Generali)