Klienci korzystający z aplikacji mojePZU mogą już ustawiać płatności cykliczne, dzięki którym ich składki będą opłacane automatycznie. Ubezpieczyciel zapewnia, że nowa usługa gwarantuje bezpieczeństwo każdej transakcji.
– Rozwijamy mojePZU w kierunku kompleksowego kanału cyfrowego, w którym dodawane nowe produkty i funkcjonalności dają klientom komfort korzystania z szerokiej oferty usług Grupy PZU. Jednym z takich obszarów rozwoju jest udostępnienie szerokiego spektrum metod płatności, w tym płatności automatycznych, które cieszą się coraz większą popularnością. Ponad 3 miliony klientów może już korzystać z wygodnej opcji płatności cyklicznej przy opłacaniu wszystkich ubezpieczeń majątkowych, które mają co najmniej dwie składki – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.
Ustawienie płatności cyklicznej z poziomu mojePZU jest proste. Po zalogowaniu się na konto użytkownik musi przejść do zakładki „Profil” i dodać nową kartę płatniczą. Po przekierowaniu na stronę operatora płatności wystarczy uzupełnić jej dane. W zakładce „Płatności” utworzyć płatności cykliczne dla wybranego ubezpieczenia. Opcję tę zawsze można usunąć bądź edytować w dowolnym czasie.
– Kilka tygodni temu rozbudowaliśmy system płatności internetowych, współpracując z Bankiem Pekao oraz Tpay. Dziś robimy kolejny krok, udostępniając możliwość płatności cyklicznych. Zależy nam, by klienci mieli możliwość korzystania z wszelkich udogodnień. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane, zarówno przez ponad 3 miliony użytkowników mojePZU, jak również ekspertów w świecie e-commerce, o czym świadczy nagrodzenie mojePZU w prestiżowym konkursie E-commerce Polska Awards – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor ds. ecommerce PZU.
MojePZU to platforma samoobsługowa, dzięki której klienci PZU mogą załatwić większość spraw na odległość. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą nabyć lub odnowić polisę, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status czy umówić wizytę lekarską.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl