Odc. 7 – Everest nie tylko dla himalaistów, PZU

0
81

W styczniu 2018 r. poznaliśmy strategię #nowePZU. Jakie plany ma lider rynku wobec multiagentów? Opowiada o tym Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Multiagencyjnej i Brokerskiej PZU SA.
W planie na najbliższe tygodnie i miesiące:

  • uproszczona ścieżka sprzedaży PZU Dom (a potem również PZU Auto)
  • kolejne spotkania Grupy Konsultacyjnej
  • produkty życiowe i zdrowotne w ofercie multi
  • Pulpit Agenta – czyli nowa, przyjazna twarz Everesta
  • aplikacja do szybkiego robienia zdjęć uszkodzonego pojazdu
  • rozwój grupy na Facebooku
  • dalsza specjalizacja infolinii Zdalnego Wsparcia Agenta
  • co miesiąc spotkania z multiagentami w terenie

W tle oczywiście rentowność, silny akcent na produkty majątkowe, a po stronie PZU więcej uproszczeń i jeszcze więcej spotkań z multiagentami.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here