Polisa Online rozpoczęła w pełni zautomatyzowaną sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, z wykorzystaniem najnowszych dostępnych technologii. Na dzień dobry insurtech zaoferował OC posiadaczy pojazdów mechanicznych dwóch marek ubezpieczeniowych.
Sercem Polisy Online jest Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa – zaawansowany chatbot wykorzystujący technologię sztucznej inteligencji od OpenAI. Cały proces sprzedaży odbywa się w sposób automatyczny na smartfonie, w formie czatu na Messengerze. Dostępna 24/7 przez 365 dni w roku Ola zapyta o rodzaje ryzyk i wszystkie niezbędne dane do przygotowania kalkulacji, przedstawi oferty towarzystw, przeprowadzi przez system płatności oraz odpowie na pytania użytkownika. W każdej chwili można przerwać rozmowę i powrócić do niej w dogodnym momencie.
Na start Polisa Online zaoferowała OC ppm. opracowane przez Balcia i Benefię. Insurtech zapowiedział, że po okresie testowym będzie sukcesywnie poszerzać ofertę.
(AM, źródło: LinkedIn)