Już niedługo na rynku ma pojawić się Polisa Online. Jej wyróżnikiem będzie możliwość zakupu ubezpieczenia podczas rozmowy z chatbotem o nazwie Ola za pośrednictwem komunikatora Messenger – podał cashless.pl.
Chatbot przedstawi klientowi propozycję ubezpieczenia w oparciu o informacje przekazane mu przez klienta. Ola wesprze go również w procesie kompletowania dokumentacji oraz płatności elektronicznej. Gotowa polisa zostanie przesłana na wskazany przez klienta adres e-mail. Chatbot będzie dostępny o każdej porze, a klient będzie mógł przerwać rozmowę i wrócić do niej po pewnym czasie. Na pierwszy ogień Polisa Online zaoferuje polisy komunikacyjne Benefii, Balcii, Generali, Proama i Wiener, ale oferta ma być sukcesywnie rozbudowywana.
Autorem przedsięwzięcia jest agencja Towarzystwo Usług Finansowych.
Więcej:
cashless.pl z 20 października, Ida Krzemińska-Albrycht „Ubezpieczenie sprzeda wirtualna asystentka przez Messengera. Wkrótce ma wystartować Polisa Online”
(AM, źródło: cashless.pl)