Polski agent wyłączny jedną z twarzy globalnej kampanii Allianz

0
990

22 lutego od rana historia agenta wyłącznego Allianz Mariusza Adamczyka, opowiadana w języku polskim, była emitowana w ramach globalnej akcji #SparkConfidence. Kampania ubezpieczyciela prezentuje, co motywuje olimpijczyków, paraolimpijczyków, sławy świata biznesu i kultury – ale również zwykłych ludzi o wyjątkowej historii.

Mariusz Adamczyk jest jednym z pośredników Allianz pracujących na południu Polski. Od lat buduje swój biznes nie tylko dzięki tradycyjnym relacjom, ale także w oparciu o nowoczesne technologie.

– Zawsze chciałem być częścią Allianz. Kiedy zaczynałem karierę w finansach, szukałem solidnej, ale dynamicznej marki. I wiedziałem, że będę kiedyś dla niej pracował – mówi Mariusz Adamczyk.

– Jesteśmy dumni, że historia agenta z Polski okazała się na tyle interesująca, że Allianz zdecydował się posłużyć się nią globalnie, by podkreślić wartości, które są dla firmy kluczowe – dodaje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu, komunikacji i PR Allianz.

#Spark Confidence to seria 60-sekundowych etiud filmowych, w których na zaproszenie Allianz bohaterowie dzielą się tym, co ich napędza, pomaga przezwyciężać przeszkody i osiągać cele. Filmy są emitowane na stronie internetowej ubezpieczyciela i w mediach społecznościowych o globalnym zasięgu.

Co tydzień jeden bohater dzieli się swoją historią i opowiada, co budzi jego pasję i zapał. Każda z postaci osiągnęła w swojej dziedzinie sukcesy, zarówno znane (np. medale olimpijskie), jak i te mniej oczywiste, ale równie ważne: prowadzenie projektów, działania biznesowe, udana relacja rodzinna. W akcji wziął udział m.in. Robert Lewandowski. Wszyscy w swoich językach ojczystych opowiadają o tym, co wywołuje w nich iskrę motywacji.

Film z Mariuszem Adamczykiem w roli głównej, w którym opowiada on o fundamentach swojego sukcesu, można obejrzeć na następujących kanałach:

LinkedIn: 

https://www.linkedin.com/posts/allianz-poland_mariusz-adamczyk-activity-6901812149619154944-q-zD

Facebook: 

https://fb.watch/bkomsFT4pd/

(AM, źródło: Allianz)