Pomoc medyczna dla pracowników Poczty Polskiej i ich rodzin

0
525

Pocztowe TUnŻ i Europ Assistance Polska przygotowały program pomocy Assistance Medyczny ONKO. W jego ramach pracownicy Poczty Polskiej i członkowie ich rodzin, których ubezpieczą, mogą liczyć na pomoc medyczną w przypadku zdiagnozowania nowotworu złośliwego, zawału serca czy udaru mózgu.

Posiadacze pakietu ONKO mogą skorzystać z pomocy medycznej, w tym z konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji z lekarzem, wizyty pielęgniarki po hospitalizacji, transportu medycznego, konsultacji dietetyka, dostarczenia leków oraz pomocy psychologa. Osoby, u których zdiagnozowano nowotwór złośliwy, zawał serca albo udar mózgu, mogą również skorzystać z drugiej krajowej opinii medycznej w celu weryfikacji postawionej diagnozy i dalszego planu leczenia. W ramach pakietu zagwarantowany jest również dostęp do badań profilaktycznych. Dodatkowo ubezpieczeni w każdym momencie mogą skorzystać z nielimitowanego dostępu do infolinii medycznej.

Po hospitalizacji chory może też liczyć na pomoc domową w codziennych obowiązkach, na przykład w przygotowywaniu posiłków i zakupach. Pakiet ONKO pozwala również na organizację rehabilitacji w domu lub w ośrodku rehabilitacyjnym. W razie rehabilitacji domowej ubezpieczeni mają zapewnione dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego.

– Dodatkowe świadczenia medyczne w ramach ubezpieczenia stanowią realną pomoc dla klienta. Ubezpieczony w trudnym dla siebie momencie, jakim niewątpliwie jest diagnoza choroby nowotworowej, może liczyć na pomoc w organizacji dodatkowej konsultacji lekarskiej, rehabilitacji, wizyty psychologa czy też asysty w domu po hospitalizacji. Pakiet usług assistance uwzględnia specyfikę procesu leczenia nowotworów, a tym samym odpowiada na potrzeby osób zmagających się z tą chorobą – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.

Oferta ubezpieczenia dostępna jest od 1 kwietnia dla pracowników Poczty Polskiej i ich bliskich. Aktualnie trwają prace nad wdrożeniem wariantu ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.

(AM, źródło: Europ Assistance Polska)