Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczął współpracę z wydawcą serwisu Inszury.pl, nowym graczem w segmencie porównywarek ubezpieczeniowych. Marka będzie rozwijać ofertę marketingową kierowaną do kibiców Biało-Czerwonych.
Współpraca obejmuje wsparcie pierwszej reprezentacji Polski oraz kadry młodzieżowej U-21. Serwis Inszury.pl przygotował cykliczne aktywności związane z wizerunkiem drużyny narodowej. Pierwsze działania zostały zaplanowane na najbliższy mecz Polska – Chile, który odbędzie się 16 listopada na PGE Narodowym.
– To ważny dzień, wraz z tą konferencją rozpoczynamy budowanie wizerunku marki Inszury.pl. Dziękuję panu prezesowi Cezaremu Kuleszy za zaufanie i otwartość, a naszym zespołom, które pracowały nad umową, za profesjonalizm i doprowadzenie do jej finalizacji. Inszury.pl to doskonałe połączenie polskiej branży ubezpieczeniowej oraz polskiego biznesu. To innowacyjna, a zarazem intuicyjna porównywarka polis dla każdego. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, o czym przekonacie się państwo już wkrótce. Oczywistym wyborem była decyzja o sponsorowaniu zarówno pierwszej drużyny reprezentacji Polski, jak też kadry młodzieżowej U-21. Wkrótce wchodzimy do gry, by razem osiągać sukcesy, zarówno te z piłkarzami na boisku, jak i w biznesie. Ogłoszenie nas jako sponsora jest częścią naszej strategii marketingowej, w końcu nasze hasło „polisa wybrana fair play” zobowiązuje! – podsumował Grzegorz Krupa, prezes zarządu spółki Polskie Media Ubezpieczeniowe, wydawcy serwisu Inszury.pl.
Inszury.pl to nowa porównywarka ubezpieczeń OC i AC, która dopiero rozpocznie działalność na polskim rynku. Umożliwia porównanie kilkudziesięciu ofert ubezpieczenia pojazdu od wiodących towarzystw ubezpieczeniowych i zakup polisy online. Wydawcą porównywarki jest spółka Polskie Media Ubezpieczeniowe.
(AM, źródło: PZPN, inszury.pl)