Ponad 3000 sprzedawców, ponad 200 punktów obsługi klienta w urzędach pocztowych, rozbudowana oferta ubezpieczeniowa i kredytowa oraz nowe narzędzia technologiczne to atuty multiagencji Poczta Polska Dystrybucja – PPD Finanse.
W 2023 r. spółka zanotowała ponadrynkowe wzrosty, zarówno w liniach ubezpieczeniowych, jak i finansowych. Zainwestowano również w identyfikację wizualną punktów sprzedaży, czego wyrazem jest nowy punkt wzorcowy, otwarty w pierwszych dniach 2024 r.
W obszarze ubezpieczeń PPD Finanse wypracowało dynamikę 142%.
– To nie tylko liczby, ale także potwierdzenie zaangażowania w dostarczanie skutecznych i konkurencyjnych usług ubezpieczeniowych. Jednak ekspansja spółki nie kończy się na tym – podkreśla Jarosław Kotra, prezes Poczta Polska Dystrybucja. – W obszarze sprzedaży kredytów również odnotowaliśmy wyjątkowe osiągnięcia, osiągając 145% dynamiki. To dowód na zdolność dostosowywania się do zmiennych potrzeb klientów i dostarczania kompleksowej oferty finansowej.
Nowi partnerzy, nowe możliwości
W 2023 r. firma podpisała 300 nowych umów z OFWCA. Również w tym roku w planie jest mocna koncentracja na rozwoju partnerstw biznesowych i dalszy wzrost sieci.
Punkty Obsługi Klienta w urzędach pocztowych to kluczowy element strategii PPD Finanse.
– Nasza multiagencja posiada swoich doradców w ponad 200 punktach Poczty Polskiej, co pozwala obsłużyć dużą liczbę klientów dziennie. Dla agentów ubezpieczeniowych – potencjalny dostęp do nowych klientów. Współpraca z PPD Finanse to dla nich korzystna perspektywa – jest udostępniony lokal, sprzęt, baza danych, które tworzą optymalne warunki do efektywnej pracy – zachęca Cecylia Słupianek, dyrektorka Pionu Zarządzania Siecią.
Nowe produkty i narzędzia technologiczne
Spółka nie ogranicza się tylko do ubezpieczeń. Rozwijany jest również obszar kredytowy, dając dodatkowe możliwości współpracy z partnerami. W 2023 r. zakupione zostały nowoczesne narzędzia do rozliczeń prowizyjnych.
Ponadto wdrożono nowoczesny system CRM dla OFWCA, co miało na celu wzmocnienie skuteczności sprzedaży i jakości obsługi klientów.
Odświeżona wizualizacja i inwestycja w wizerunek
W pierwszych dniach 2024 r. został otwarty punkt wzorcowy. Multiagencja zmieniła wystrój i całą identyfikację wizualną, tworząc spójny i nowoczesny wizerunek. To tylko początek – wkrótce pojawią się kolejne punkty w odświeżonej odsłonie.
– Wraz z partnerami biznesowymi nasza spółka stawia na rozwój, innowacje i tworzenie nowych standardów w branży ubezpieczeniowej. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych współpracą do dołączenia do dynamicznej społeczności PPD Finanse! – podsumowuje Cecylia Słupianek.
Więcej informacji: www.ppdfinanse.pl/wspolpraca